return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Line-up van Sensation Black & White
View this Thread in Original format
TranceFool
De eerste twee zaterdagen van juli zal de Amsterdam ArenA in het teken staan van dance. De populairste muziekstroom onder jongeren vandaag de dag komt uitgebreid aan bod op een Sensation 'White' en een Sensation 'Black' die samen ruim zeventigduizend bezoekers zullen trekken. Na het grandioze succes van vorig jaar zal er wederom een dresscode worden gevraagd van het publiek.

Dit succes vraagt natuurlijk om een herhaling en die zal er in tweevoud komen want ID&T heeft het concept dit jaar verbeterd op het gebied van de muzikale programmering door voor twee verschillende edities te kiezen. Niet langer hoeven bezoekers met een voorkeur voor vrolijke muziek zich te schikken in de hardere dance varianten en vice versa. Sensation White krijgt een Nederlandse programmering met DJ's die club en trance draaien, te weten: Erick-E, Jean, Johan Gielen, Armin van Buuren en Marcello. De Black Edition brengt met Michel de Hey, Marco V, Chris Liebing, Mauro Picotto en Dana een mix van buitenlandse toppers en sterren van eigen bodem in de genres hardstyle en techno.

De officiële voorverkoop voor Sensation begint op 6 mei. Op 4 mei is er een speciale voorverkoop waarbij duizend Special Treatment tickets voor elke editie op één speciale locatie in Amsterdam verkrijgbaar zijn ( Free Record Shop, Kalverstraat 230, Ansterdam vanaf 08.00 uur ). Deze tickets geven recht op extra privileges op de avonden zelf. Vorig jaar was Sensation binnen vier weken uitverkocht. ID&T verwacht ook dit jaar een stormloop op de toegangsbewijzen.

Locatie: Amsterdam ArenA
Datum: Zat. 6 Juli: White Edition (Club, Trance)
Zat. 13 Juli: Black Edition (Hardhouse, Techno)
Dresscode: Op 'White edition' Wit, op 'Black' zwart

Line Up:
White: Erick-E, Dj Jean, Johan Gielen, Armin van Buuren, Marcello
Black: Michel de Heij, Marco V. Chris Liebing, Mauro Picotto, Dana

Ticket price:
- White:
Normal: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

White Edition + Black Edition ticket: 90,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

Special Treatment tickets: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

Sensation Deluxe tickets (= VIP): 90,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

- Black:
Tickets: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

White Edition + Black Edition ticket: 90,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

Special Treatment Tickets: 45,00 + 10,00 Euro ( excl. presale adress fee )

There will be no Sensation Deluxe tickets for the Black Edition!

(Bron: ID&T. Deze informatie is officieel bevestigd door ID&T. )

Ik bron weer van Clubcharts
Jappio
Ik ga in ieder geval niet naar white.. das dus bij deze duidelijk.. Te veel geld, en de line-up is zkr nie spectaculair.. ltr
SnuggLe
Ik ga niet naar beiden... teveel geld voor te weinig kwaliteit. De namen heb ik allemaal al wel eens gezien.

Greetz,
SnuggLe
tijs08
Wat een bagger line-up zeg!!! hoe kan je in vredes naam armin samen met jean en erick e op FOCKING --1--- partijtje tezamen zetten.. van deze grootte dan wel te verstaan!!

Hahahaha... en ik maar zeggen dat ik naar Sensation ging dit jaar
nou... mooi niet

en dna heb ik het nog niet eens over de prijs gehad... hahaha wat een grap dit zeg!!
TranceFool
White vind echt schandalig gewoon....alleen AvB is nog 'speciaal' te noemen. Geen een buitenlandse topper. En DJ's die je allemaal in de lokale club kunt zien.....en dat voor 45 euro.

Black ziet er wel kewl uit :)
Jappio
quote:
Originally posted by TranceFool
en dat voor 45 euro.



»»» 55 euro
Dj Lex
Wat een zielige line-up van White zeg. Moest eigenlijk gelijk lachen. Wie betaalt er zoveel geld voor dit soort dj's. Black is nog wel te doen. Maar mijn stijl niet en ben toch op vakantie :D:D:D
TranceFool
quote:
Originally posted by Jappio


»»» 55 euro

ik bedoel maar....nog erger :p
Jappio
quote:
Originally posted by TranceFool

ik bedoel maar....nog erger :p


Belachelijk gewoon.. maar ja.. T scheelt mij weer 55 € dat kan ik nou weer mooi besteden aan andere feesten :D
Gurian
Ik had hier veel meer van verwacht na vorig jaar.
Niet dat ik erheen zou gaan want na impulz outdoor is mn geld wel op
(ik moet ook 2 weken na sensation op vakantie :D)

magrec
Lol :-)

je kunt je eerder afvragen wat armin en johan tussen die 3 dj's moeten doen....

Nah no sensation for me..
Dr. Kuipers
Hmmmmmmmmmm :(

KUT!!!

Was van plan om naar Sensation White (Black op vakantie) te gaan...

Vooral vanwege sfeer ed.

Vorig jaar was al geen relaxte line-up, dit jaar eigenlijk weer niet

Had toch gehoopt op wat buitenlandse toppers

Als ik ff rijtje af ga

Erick-E: Ken ik eigenlijk niks van, zal wel beetje clubby draaien (niet mijn stijl)
DJ Jean: Meestal wel leuke platen, maar heb het wel beetje gehad met die gast
Johan Gielen: Afgelopen TE vond ik hem superz draaien, blijf hem wel goed vinden
Armin van Buuren: Maandag op Qontact eindelijk eens live bewonderen, maar is zeker de moeite waard voor Sensation
Marcello: Same as Erick-E, ken ik niks van, maar denk te clubby

Dan betaal ik dus 55 euro voor Armin en Gielen die mij echt aanspreken

Beetje te veel poen, denk dat het dna toch maar Impulz Outdoor die week daarvoor word...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement