|
[23-02-2008] Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Judgelex |
| When is the meeting again at Dam Square? Ill be there and going to Before the Energy tonight aswell :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Judgelex
When is the meeting again at Dam Square? Ill be there and going to Before the Energy tonight aswell :) |
Hi, the meeting @ Damsquare by statue on Saturday is at 19:30hrs.
Tonight there is also a gathering, if you want to join, also at Damsquare between 19:30 and 20:00 and we will go together to have something to eat and after that we will go for a drink. |
|
|
| InfiniteSquare |
BEFORE THE ENERGY
Timetable:
21:00-22:00 Tim Lorent vs AlexKross
22:00-23:15 Joni Ljungqvist vs Mat Zo
23:15-00:30 Hydroid
00:30-01:30 Robert Nickson
01:30-02:30 Cliff Coenraad
02:30-04:00 Galen Behr
04:00-05:00 Manuel Le Saux
05:00-06:00 Carl B
06:00-??:?? Re-Ward
don't forget to have a chat with snickson tonight lex |
|
|
| Smirnoff |
GVD was net te laat met kaartje kopen omdat een paar mensen twijfelden....
M,n broertje staat gewoon lekker te knallen.... klinkt lekker dit !!
IK BAAL !! |
|
|
| AirPole |
Haaa JP heb ik je toch eindelijk weer eens gezien op Trance Energy. Tof.
, hoe anders was deze TE muzikaal gezien dan vorig jaar!! Echt veel betere muziek. En wat hebben Tiesto en Ferry vet gedraaid zeg. Tiesto die gewoon even in het begin Universal Nation van Push draait, en Ferry die gewoon even keihard Out of The Blue en Gouryella erin kletst. Ik ben echt helemaal los gegaan op die gouwe ouwe!!!!!!! |
|
|
| Ben_Lei |
| "Mainstage vol. Draai om" .. wtf!? :confused: |
|
|
| @win |
Leuk feestje, maar niet meer dan dat. Muzikaal gezien niet echt verrast en weinig echte hoogtepunten meegemaakt. Ik ben vooral bij High Contrast geweest. De main geloofde ik voor deze editie wel. De plus en minpunten:
+
Geluid in de High Contrast-area. Wat een geknal!
Gewaagde set van Nic Chagall. Tempo helemaal afbreken en durven te bouwen. De set miste wel het echte hoogtepunt, maar een dikke 10 voor de lef!
Korte wachttijden voor drinken en wc. Ging nog nooit zo snel op een feest (Ik heb het hierbij even niet over de main tijdens Tiesto, dat zal wel anders zijn geweest)
-
Geluid in Future-area. Wat een aanfluiting. Tijdens Sean Tyas ggewoon een borrelpraatje kunnen houden! Daardoor ben ik ook niet blijven plakken bij deze stage. Volgend jaar graag Jean en kornuiten eruit en in die zaal de talentstage! |
|
|
| Massive84 |
Ah vond het kicken!!! Vond hard stage wel tegen vallen, hard was het niet echt. Vond tiesto wel oke draaien, 1 nummer vond ik totaal niks. Geen idee hoe die heet.
Dat onzin met mainstage vol. echt Lol.. |
|
|
| tranceman 23 |
| So how was it? Maybe in a litte english?Looked great alot of older tunes. I know you had a good time Jordy! See you @ A&B . |
|
|
|
|