return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Films in 2008 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_Day-V
Is die echt zo goed? Wat is er zo goed aan dan:happy2: ?
Remy D
Cloverfield was goddelijk GAAF!!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue2
Muppy
quote:
Originally posted by Remy D
Cloverfield was goddelijk GAAF!!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue2


REMY!!!!
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Cloverfield was goddelijk GAAF!!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue2




Snikkel!!! Je bent er weer, vuile rukker!!


Dus de film was vet?? Zit me ook echt op Cloverfield te verheugen!
Unique2701
Net 2 Days in Paris gekeken, wat een humor!! Heb me echt rot gelachen :toothless

Je moet er wel van houden, het is een arthouse movie.
Remy D
quote:
Originally posted by Muppy
REMY!!!!


quote:
Originally posted by AirPole
Snikkel!!! Je bent er weer, vuile rukker!!


Dus de film was vet?? Zit me ook echt op Cloverfield te verheugen!


Hoi hoi ja hij is echt gaaf. Het is zo gaaf gefilmd. In de trant van de Blair Witch maar dan net ietsje anders. Zou hem vandaag weer willen zien maar ik ga nu naar American Gangster. Kan hier naar de film voor 4euro50 met mijn YHA card.

Ik zag hier op het nieuws dat Weta Studios heeft toegegeven bezig te zijn met de pakken voor Batman, Superman, Wonderwomen en The Flash. Die gaan schitteren in 1 film. Toen ik dat hoorde begreep ik ook meteen de poster die je ziet in I am Legend (wat een kutfilm trouwens). Je ziet dan een poster met het Batman logo in het Superman logo. En het jaar 2010.
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Hoi hoi ja hij is echt gaaf. Het is zo gaaf gefilmd. In de trant van de Blair Witch maar dan net ietsje anders. Zou hem vandaag weer willen zien maar ik ga nu naar American Gangster. Kan hier naar de film voor 4euro50 met mijn YHA card.

Ik zag hier op het nieuws dat Weta Studios heeft toegegeven bezig te zijn met de pakken voor Batman, Superman, Wonderwomen en The Flash. Die gaan schitteren in 1 film. Toen ik dat hoorde begreep ik ook meteen de poster die je ziet in I am Legend (wat een kutfilm trouwens). Je ziet dan een poster met het Batman logo in het Superman logo. En het jaar 2010.



Ja, die Batman vs. Superman logo was mij ook opgevallen in 'I am legend', maar dat moet je denk ik als een grapje opvatten.

En over dat Weta Studios waar je het over hebt, is dat niet 'Justice League' ofzo? Volgens mij ligt de productie van die film nu stil, en volgens mij is afstel/annulering nabij.
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Ja, die Batman vs. Superman logo was mij ook opgevallen in 'I am legend', maar dat moet je denk ik als een grapje opvatten.

En over dat Weta Studios waar je het over hebt, is dat niet 'Justice League' ofzo? Volgens mij ligt de productie van die film nu stil, en volgens mij is afstel/annulering nabij.


Nee, Weta Studios heeft ook alle pakken gemaakt voor LOTR. Het is een Nieuw-Zeelands bedrijf. Peter Jackson heeft daar ook een handje. Ze hebben ook een Hortwag gemaakt uit Halo op levensgrote schaal. De film komt echt.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Remy D
Cloverfield was goddelijk GAAF!!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue2


Ik heb hem net gezien en ik deel je mening :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy:

Wat een ongelooflijke goede film :eyespop: :eyespop:
AirPole
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
Ik heb hem net gezien en ik deel je mening :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy:

Wat een ongelooflijke goede film :eyespop: :eyespop:



Jezus ik zit Willem II - AZ te kieken en AZ staat gewoon achter met 3 doelpunten!


Maar anyway, heb Cloverfield gister ook gezien. Wat een frisse ubervette film! Ik ga morgen weer, serieus!

AirPole
Iemand the Hulk al gezien? Is het wat? Beter dan die film uit 2003? Ben alleen nog maar naar Indiana Jones geweest, en ik vond het erg vet. Niet de beste film van de 4, maar zeker niet de slechtste. Het einde was een beetje lijp.
TechnoBoy
quote:
Originally posted by AirPole
Iemand the Hulk al gezien? Is het wat? Beter dan die film uit 2003? Ben alleen nog maar naar Indiana Jones geweest, en ik vond het erg vet. Niet de beste film van de 4, maar zeker niet de slechtste. Het einde was een beetje lijp.


Vond Indiana Jones een beetje lijken op een Starwars film. Teveel met de computer gedaan, en die aliens waren helemaal het toppunt :P.
Maar voor de rest wel aardige film :).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement