|
Films in 2008
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Nog van plan om naar de bioscoop te gaan in 2008, of verheug je je op bepaalde films?
Ik wel.
- Cloverfield (Januari 2008)
- Indiana Jones 4 (Mei 2008)
- Iron Man (Mei 2008)
- The Incredible Hulk (Juni 2008)
Etcetera, etcetera
:D |
|
|
| Chicane |
The Black Knight!
Indiana Jones, hmm weet niet.. na de nieuwe Rambo lijkt het wel of ze een blik gepensioneerde acteurs en oude licenties hebben opengetrokken. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Chicane
The Black Knight!
Indiana Jones, hmm weet niet.. na de nieuwe Rambo lijkt het wel of ze een blik gepensioneerde acteurs en oude licenties hebben opengetrokken. |
Je bedoelt The Dark Knight! Helemaal vergeten om erbij te zetten.
Rambo zuigt natuurlijk, maar kom op. Indiana mothering Jones. Vet toch. |
|
|
| Jasperovitsj |
No Country For Old Men
Hands down! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
No Country For Old Men
Hands down! |
+1 |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ik ben net terug van 3 weken Amerika en heb de volgende films gezien, wat oudere inmiddels die ik nog niet gezien had door gebrek aan tijd en nieuwe.
Het aantal :toocool: geeft aan hoe goed of slecht ik de film vond:
- Charlie Wilson's War :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
TRAILER
- The Kite Runner :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
TRAILER
- National Treasure: The Book of Secrets :toocool::toocool:
- Hitman :toocool::toocool::toocool:
- Enchanted :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
- I Am Legend :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
- Shrek The Third :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
- Spiderman 3 :toocool::toocool:
- Evan Almighty :toocool::toocool::toocool:
- Dreamgirls :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
- Hairspray met oa John Travolta :toocool::toocool::toocool::toocool::toocool:
- The Gods Must Be Crazy (1981) :toocool::toocool::toocool::toocool:
- Knocked Up :toocool::toocool::toocool::toocool:
Films die ik zeker wil zien:
Cloverfield
Indiana Jones
Hellboy 2
10.000 BC TRAILER |
|
|
| Yarnie |
Wat betreft films die ik zelf laatst heb gezien en goed vond:
-Stranger than fiction
-Reign over me
-Ratatouille
-Atonement
-No country for old men
Films die waarschijnlijk wel de moeite waard zijn in 2008 :p
-There will be blood
-Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
-The dark night
-Juno |
|
|
| basvh |
Allemaal leuk en aardig maar het grootste filmnieuws is toch wel dat misschien wel de aller aller aller beste film ooit gemaakt morgen eindelijk op dvd uitkomt!
Heb het hier natuurlijk over blade runner :crazy: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by basvh
Heb het hier natuurlijk over blade runner :crazy: |
Vet!!!!
Gaaf dat die eindelijk op DVD wordt uitgebracht :eyespop:
Morgen maar gelijk kopen.
Die moet je gewoon in je collectie hebben :toocool: |
|
|
|
|