return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Films in 2008 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Remy D
Hoerige bruutheid!!! The Dark Knight staat al heel lang boven op mij verlanglijstje, heeeel lang!! En toen zag ik 2 weken geleden dat hij een 10 kreeg op IGN, een site die bij mij hoog staat aangeschreven als het om reviews gaat. En dan nu dan ook dit:

The Dark Knight (2008)
advertisement photos board trailer details

Saving vote...
Deleting vote...
delete
vote vote
history Your Rating: /10
Sorry, there was a problemUser Rating: 9.6/10 (7,041 votes)
Top 250: #3 more

gruwelijk hoeren raggen zo gaaf, nou moet ik wel zeggen dat Indy 4 ook een 8,8 had na de eerste paar duizend stemmen op imdb en dat was de grootste teleurstelling voor mij in de afgelopen 5 jaar! Maar die kreeg dan ook maar een 6 op IGN, wat voor mij nog aan de hoge kant was.
Remy D
quote:
Originally posted by Remy D
Hoerige bruutheid!!! The Dark Knight staat al heel lang boven op mij verlanglijstje, heeeel lang!! En toen zag ik 2 weken geleden dat hij een 10 kreeg op IGN, een site die bij mij hoog staat aangeschreven als het om reviews gaat. En dan nu dan ook dit:

The Dark Knight (2008)

Saving vote...
Deleting vote...
delete
vote vote
Sorry, there was a problemUser Rating: 9.6/10 (7,041 votes)
Top 250: #3 more

gruwelijk hoeren raggen zo gaaf, nou moet ik wel zeggen dat Indy 4 ook een 8,8 had na de eerste paar duizend stemmen op imdb en dat was de grootste teleurstelling voor mij in de afgelopen 5 jaar! Maar die kreeg dan ook maar een 6 op IGN, wat voor mij nog aan de hoge kant was.

The Dark Knight (2008)

Saving vote...
Deleting vote...
delete
vote vote
Sorry, there was a problemUser Rating: 9.7/10 (46,915 votes)
Top 250: #1 more

Tering tering!!! Hij heeft ook alle records qua geld al gebroken. Ben blij dat ik al gereserveerd heb!!! =)=) :tongue2
eXos
Het is een meesterlijke film!
Die stemmen waren allemaal al gegeven voordat de film uitkwam. Dit de laatste film van Heath Ledger als The Joker is.Mooi eerbetoon, maar de film zal nog wel zakken.
Siesta
Door het enorme kut weer en doordat ik vakantie heb, bezoek ik weer eens de bios:)

Afg zaterdag Kung Fu Panda gezien :) Wat een grappige film :) Het is wel een dikke cliché film, maar wel vermakelijk!
Remy D
quote:
Originally posted by eXos
Het is een meesterlijke film!
Die stemmen waren allemaal al gegeven voordat de film uitkwam. Dit de laatste film van Heath Ledger als The Joker is.Mooi eerbetoon, maar de film zal nog wel zakken.

Vrijdagochtend bij de eerste duizend stemmen ja. Maar nu hij sinds vrijdag in Amerika draait hebben er inmiddels 60000 mensen meer gestemt en die geven hem nog steeds een 9,6 gemiddeld. En dat doen ze heus niet omdat het de laatste complete film met Heath Ledger is.
AirPole
Heb alvast een aantal kaartjes gereserveerd. Deze film krijgt goede reviews en ook op andere fora zijn mensen zeer tevreden over de film. Ik heb dus erg hoge verwachtingen!
@win
Zondag naar Imax voor the Dark Knight! :cool:
Moet wel echt een vreselijk goede film zijn gezien de imdb-rating!!!
Remy D
quote:
Originally posted by @win
Zondag naar Imax voor the Dark Knight! :cool:
Moet wel echt een vreselijk goede film zijn gezien de imdb-rating!!!

Jah echt niet normaal, nog steeds een 9,5 na meer dan 100000 stemmen. :D:D Net deel 1 voor de zoveelste keer gekeken en ben dus helemaal klaar voor morgen 22:00 uur!! :eyespop: :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue2
Dj_Day-V
Ik ga om 20.00:thepirate

Over 2 uurtjes dus.
Remy D
SUPER, GEWELDIG, FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!! :tongue2 :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue2 :eyespop: :tongue2 :crazy: :eyespop: ZO GAAF!!!!!!!!!!

Dj_Day-V
Toen the joker uit het ziekenhuis liep :D Dat loopje :tongue2

Wat een scene.
AirPole
Tering, wat een brute film. Beste Joker ooit. Die magic trick van de Joker :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Gruwelijk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement