|
Films in 2008 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Hoe meer ik erover nadenk hoe beter hij per minuut word!! :D:D
GODDELIJK!!! Maar the Joker was idd zo verschrikkelijk UBERGAAF!! Dat tongetje van hem, te gaaf, gruwelijk!! Hij speelde hem zo ontzettend fantastisch uber.. Maar iedereen in die film was van zo'n hoge kwaliteit!!
Ik had alleen bij Maggie Gylenhaal niet echt een Rachel Dawes gevoel, ze speelde wel goed maar als je een dag ervoor nog Begins zit te kijken is het toch vaag.
En ik ben er haast 99% zeker van dat er al een hint naar The Riddler zat voor deel 3. Maarja dat zien we wel, en als ze Robin maar uit deze serie houden. Batman moet alleen zijn, hij is gruwelijk gaaf en superhard en zoŽn pootje Robin voegt in deze serie niks toe!!!
Gaat hem zien, volgende week zit ik er weer. :D :tongue2 :tongue2
En idd, de potlood magic trick was geweldig, ik ging bijna juichen toen hahaha. fantastisch. :haha: |
|
|
| AirPole |
| Ik ga die film zeker nog een keer in de bioscoop kijken. En dan met name het einde nog een keer zien, want die verwarde me een beetje. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ik ga vanavond naar The Dark Knight.
Ben echt ontzettend benieuwd. Aan de reacties hier te lezen zit het wel goed met die film. |
|
|
| Glaniskanis |
Heb hem vrijdag gezien en het was gewoon de beste actiefilm die ik ooit heb gezien... alles klopte gewoon
Ontzettend goed geacteerd en het verhaal was gewoon zoveel meer als yet another superhelden film... het was anarchie vs het systeem :eyes:
Hij krijgt van mij ook echt een 10 (en daar ben ik nou niet bepaald scheutig mee:))!! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Geweldig, vet, bruut, meesterlijk :eyespop: :crazy: :toocool:
Heath Ledger vervulde de rol als The Joker echt meesterlijk.
En die magic trick met die potlood. echt bruut gewoon. Hans Klok kan er nog wat van leren :D
En alles klopte inderdaad in de film. De actiescenes, de camerashots waren om van te smullen.
De beste film tot nu toe gezien dit jaar.
Vond Batman Begins al een hele verbetering tov de eerdere Batman verfilmingen en dan krijg je zo'n vervolg te zien :crazy: :eyespop:
Kom maar op met de volgende :crazy: |
|
|
| AirPole |
| De volgende... Tsja, eerlijk gezegd vind ik dat Nolan er nu mee moet kappen. Ik bedoel, hoe kan je nou nog een vetter vervolg maken dan deze was. De tofste villain is gebruikt (The Joker) en niemand kan over deze acteerprestatie heen. Misschien als ze de Riddler goed kunnen uitleggen en er een interessant personage van maken kunnen, maar ik zie het niet zitten. Batman Begins moet nu stoppen vind ik. |
|
|
| @win |
Ik blijgf gisteren gewoon verbijsterd in de bios zitten na de film. Dat zo'n film gemaakt kan worden is toch al een wonder op zich. Ik pleit ervoor om voortaan alleen nog maar Hollywood-spektakelfilms door arthouse directors te laten maken! Dat er zoveel diepgang kan zitten in een actiefilm, ik kan het nog steeds niet geloven...
De dood van Heath Ledger is na het zien van deze film alleen nog maar tragischer. Met afstand heeft hij de beste bad guy ooit in een film neergezet! Als hij geen oscar krijgt vreet ik het weet niet wat op...
Sinds LOTR: The Return of the King niet zo onder de indruk van een film geweest! Hij komt bij mij zeker in mijn top allertijden op 4!! |
|
|
| @win |
| Ik zou graag mnaast de brute rol van the Joker toch ook een dikke pluim willen geven aan de wat ondergesneeuwde Aaron Eckhardt! Ook hij zet een heel overtuigend karakter neer! Zowel zijn goede als zijn slechte kant! |
|
|
| Dj_Day-V |
| The Bank Job is ook een goede film :) |
|
|
| AirPole |
| Aaron Eckhart doet het ook zeer goed inderdaad, maar Two Face sneeuwt helemaal onder en kan niet in de schaduw staan van de Joker. Vanavond weer heen! Lekker weer van de Joker genieten. |
|
|
| Little Theseus |
Gdvrdmmm :whip: :whip: :whip:
Gisteren naar de bios: uitverkocht!
Vandaag gereserveerd via de telefoon, eerst Begins nog even gekeken en toen de kaartjes ophalen; werd daar net omgeroepen dat het uitverkocht was en alleen reserveringen konden worden opgehaald - er stond een enorme rij en de helft liep boos de rij uit. Wilde die mensen nog uitlachen MAAR.. Blijkt dat als je op de dag zelf via de telefoon besteld en in het keuzemenu "woensdag" kiest, dat die fcking kutcomputer voor volgende week reserveert! Whaah! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
En ik ben er haast 99% zeker van dat er al een hint naar The Riddler zat voor deel 3.
|
Ok, Johnny Depp is benaderd voor deze rol en Philip Seymour Hoffman voor the pinguin. Nou laat maar komen, zou ik zeggen, deeltje 3. Maarja dat zijn natuurlijk geruchten... :tongue2 |
|
|
|
|