|
Films in 2008 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AirPole
Iemand the Hulk al gezien? Is het wat? Beter dan die film uit 2003? Ben alleen nog maar naar Indiana Jones geweest, en ik vond het erg vet. Niet de beste film van de 4, maar zeker niet de slechtste. Het einde was een beetje lijp. |
Ik vond ze beiden crap :stongue: Heb dit jaar nog geen echte goeie film gezien, alhoewel Cloverfield en Dunya & Daisy best geinig waren.
Ik verheug me op Wall-E :D |
|
|
| AirPole |
| Cloverfield was echt vet inderdaad. Ik vond Indiana Jones niet zo crap trouwens hoor. The Hulk enzo vind ik gewoon vet om te kijken, verstand op nul en lekker film kiekn. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by eieregooie
crap :o
:p |
Je vond Transformers zeker ook crap?? :p Vette film!!!!!!!!!! En de opnames voor deel 2 zijn al bezig! Dagelijks nieuws: http://transformerslive.blogspot.com Ben benieuwd wie de nieuwe Autobots en Decepticons zullen zijn. |
|
|
| eieregooie |
| Neee, Transformers zijn doop. Die krengen zagen er echt vet uit :eyespop: Alleen jammer dat die robots net een beetje te hip deden, maar verder top :D |
|
|
| Opti |
Volgende week gaan we in het filmhuis Soom kijken:
Verder op mijn HD nog:
Gone Baby Gone
The Bank Job
REC
Tuyas Marriage
The Hoax
En nog een hele waslijst. Helaas geen/weinig tijd om films te kijken:crazy: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Opti
Volgende week gaan we in het filmhuis Soom kijken |
Bij inspectie imdb: | quote: | | A love story involving a convicted prisoner who "slowly falls for a woman who decorates his prison cell". |
:eek:
hoe wanhopig wilde je indruk maken op je meisje!?!! :D:D |
|
|
| Siesta |
Hanen de nieuwe indiana jones gezien gister en eergister
Hanis echt te gek :) Indiana Jones vond ik wel vermakelijk, maar het lijkt net als ik naar een film van 10 jaar geleden zat te kijken. |
|
|
| AirPole |
Ik vond het idee achter Hanook vet. Een superheld die niet aardig gevonden wordt en dingen anders oplost dan de gemiddelde superheld zou doen, maar de tweede helft van de film zakt het verhaal toch wat in en wordt het minder leuk dan de 1e. Al met al wel een geinige film. Over een week 'The Dark Knight'!
:eyespop: |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Bij inspectie imdb:
:eek:
hoe wanhopig wilde je indruk maken op je meisje!?!! :D:D |
:toothless |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Opti
:toothless |
:nervous: wist niet dat je boos werd |
|
|
| Chicane |
| Hij trekt zometeen een Katana uit zn reet en onthoovd je. |
|
|
|
|