return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
למה טיאסטו מספר 1
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב אני סופר שעות לפני שאני מכבה את המחשב לחרוש בהיסטוריה ...:)

החלטתי לכתוב את הטופיק הזה אחרי הרבה זמן
ואני מבקש בבקשה לא לשלוח לי הודעה באי סי קיו איזה מעניין זה....

רציתי כאן לדבר למה בעצם טיאסטו נחשב אצל רבים מספר אחד ולא מבחינת המיקסוסים אלה מבחינת השירים...
תראו די ג'איים כמו
Dumonde
S.H.O.K.K
Flutlicht
Minimalistix
Trance Generators
ועוד...

שכל השירים שלהם טובים אומנם ,אך הם בדיוק על אותו עיקרון
אותו בסים אותים אפקטים אותו
ובדיוק אותו סאמפלים
אנשים עדיין אוהבים כל הפקה שלהם
לא שאני לא אוהב אבל עדיין זה מאוס
עכשיו תסתכלו על 4 שירים של טיאסטו כולם "חדשים" (2001 ואחד 2002)

Dj Tiesto-Suburban Train
Dj Tiesto - Lethal Industry
Dj Tiesto - Flight 643
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tisto Remix)

כולם שונים אחד מהשני...כולם אדירים
עכשיו אתה מתחיל להבין את זה ,אתה מבין מה זה באמת אנטי מסחריות ומה זה באמת מוזיקה מהנשמה ולמה באמת אין כמוהו...
כמובן יש עוד כמוהו ככה ,כמו פול ואן דייק ...
ושתיים שאני ממש אוהב בים וירסיס סירוס
חוץ מהרימיקס שלא היה להם ממזן כל שיר שלהם שונה...תראו

Beam Vs. Cyrus - Lifestyle
Beam Vs. Cyrus -Take This Sound
Beam Vs. Cyrus - Thunder In Paradise
Dj Vortex And Arpas Dream-Incoming (Beam Vs. Cyrus Remix)

יכול להיות שהיה לי עוד לדבר ופשוט שכחתי זה קורה אם הזמן..
אבל בכל זאת ,זה למה טיאסטו מספר אחד ולא שוק וכל אלה שעושים אותו דבר!

תקראו ,תפנימו ותגיבו!

אני יוסיף עוד דברים בהמשך שאני יזכר :p
§chop¥
צודק....
s0undw4v3
מספר אחד אולי בשבילך... אני למשל חושב שהטראקים האלה ברשימה שלך (של טייסטו) ממש חלשים. הוא ירד ברמה בצורה שלא תיאמן!
פלייט 643 - אני לא מבין מה כולם התלהבו (וזה גם לא בדיוק כולם). זה טראק ממש חלש! אולי איזה רמיקס שלו יכול להיות טוב, אבל האוריגיל ממש לא משהו.
גם ליט'ל אינדאסטרי דיי חלש וכמובן גם סבארבן טריין.
הם טראקים סתם להעברת זמן לדעתי.

אבל זאת דעתי...
(מצטער אם פגעתי במישהו או משהו :D)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by s0undw4v3
מספר אחד אולי בשבילך... אני למשל חושב שהטראקים האלה ברשימה שלך (של טייסטו) ממש חלשים. הוא ירד ברמה בצורה שלא תיאמן!
פלייט 643 - אני לא מבין מה כולם התלהבו (וזה גם לא בדיוק כולם). זה טראק ממש חלש! אולי איזה רמיקס שלו יכול להיות טוב, אבל האוריגיל ממש לא משהו.
גם ליט'ל אינדאסטרי דיי חלש וכמובן גם סבארבן טריין.
הם טראקים סתם להעברת זמן לדעתי.

אבל זאת דעתי...
(מצטער אם פגעתי במישהו או משהו :D)



כנראה שלא שמעת ת'טראקים האלה במסיבה, במערכת הגברה עצבנית
אין לך מושג מה פלייט יכול לעשות לבן אדם :)
yahel222
quote:
Originally posted by s0undw4v3
מספר אחד אולי בשבילך... אני למשל חושב שהטראקים האלה ברשימה שלך (של טייסטו) ממש חלשים. הוא ירד ברמה בצורה שלא תיאמן!
פלייט 643 - אני לא מבין מה כולם התלהבו (וזה גם לא בדיוק כולם). זה טראק ממש חלש! אולי איזה רמיקס שלו יכול להיות טוב, אבל האוריגיל ממש לא משהו.
גם ליט'ל אינדאסטרי דיי חלש וכמובן גם סבארבן טריין.
הם טראקים סתם להעברת זמן לדעתי.

אבל זאת דעתי...
(מצטער אם פגעתי במישהו או משהו :D)


אם אלה חלשים לדעתך אולי תעבור למוזיקה מזרחית
אולי שם תבין יותר טוב
arik
קודם כל נראה לי מה שהכניס את טיסטו לעינינים
היה
"סיילנס"
ואחרי כזה יצירה סופק גאונית
איך אפשר בכלל להגיד שהוא לא מלך
רק לא מזמן הוא הכין את
IN MY MEMORY
שכל טרק שם הוא יצירת מופת
03_dj_tiesto_-_dallas_4_pm-icemp3
או שנגיד הטרק המדהים
CLOSE TO YOU
רק שהוא לא מתאים לדיסקוטקים
אבל שטויות
DjChook
קודם כל טיאסטו באמת גדול

אבל אני לא חושב שזה היה סיילנס,

לפחות בישראל, הפעם הראשונה שהושמע סיילנס בהופעת ענק היה בפאצ'ה ביום העצמאות לפני שנתיים או שלוש ...

בכל מקרה פול אוקנפלד שם את זה בדיוק בקטע מושקע מאד (שני האחים הגדולים שלי סיפרו לי) שבדיוק מסוק עבר שם ויעני עשה רוח לקהל, או משהו כזה...

בכל מקרה, טיאסו עוד היה מוכר הרבה לפני בגלל המיקסוס המדהים

ולפחות שיר מדהים שאני זוכר שלו זה
sparkles
או
theme from norhfell )אם אני לא טועה זה שלא)

ושניהם פשוט גדולים,

בקיצור, מה שמוש רשם לגבי זה שהוא אנטי מסחרי,

זה ממש נכון,

ורק שתדעו ואני יודע שאתם מתים עליו :)

רוברט גיטלמן גם הולך בכיוון הזה.....

עזבו שהוא טוחן את הטראקים שלו ב
BU
אבל באמת הוא מפיק הרבה שירים איכותיים (חבר שלי השמיע לי)
וגם תחת הרבה שמות כרגע,,, לדעתי יש עתיד

THAT'S ALL
MoSH_MaN
שמע נועם נראה לי אתה לא היית במסיבה מלא זמן!!!

טראקים ענקים
אני יודע שיש עוד רק ננתי דוגמאות מה זה באמת יצרן מוזיקה אמיתי!
גם הוא נותן במסיבות פוזות ,הוא כל כך נהנה מהכל וכל הקהל אוהב אותו...
תיקח את
Starf0x
הוא יעדיף את
PVD
שגם לא ממוסחר אבל לדעתי לטיאסטו יש הכי הרבה להיטים....
הוא גאון
השלושה דומאות שהבאתי זה 3 סיגנונות שונים לדמרי

פלייט זה הארד
אורבן טריין זה מלודיק טראנס בקיצור אפליפטינג
ליטל זה פרוגרסיב ואני לא מאלה שמתים על זה
סיילנס זה דרים
סטארן סאן זה גם דרים

אז אתה רואה זה מה שאני רוצה מדי ג'יי!
שיעשה הפקות מכל מיני סוגים! וזה מה שהוא עושה!
oDrori
אני לא אוהב את רוב ההפקות של טייסטו אבל כן יש לי ריספקט אליו כי נכון, הוא עושה הפקות מכל מיני סוגים. לדעתי יש עוד הרבה כאלה אבל מי שאוהב את ההפקות שלטייסטו, אין בעיה.
מבחינתי יש לו רעיונות מעולים אבל הוא מפיק אותם בדרך רעה, שמשאירה מקום לרמיקסים אדירים כמו סוונסון וחילן את לית'ל אינדסטרי וקוסמיק גייט את אורבן טריין.

וכן, בנוגע למיקסוס, אני מוריד את הכובע. שם אין מה לעשות והוא פשוט אגדי.
MoSH_MaN
הרימיקס שאורבן טריין של קוסמיק גייט סתם דפוק
והרימיקס של סונסון וחילן לליטל פחות טוב מהרגיל!
לדעתי

Gil Shwarts
אין על הטראקים האורגינלים של טיאסטו נקודה!
כל רמיקס של מישהו אחר סתם הורס אותו.
MoSH_MaN
גיל כמה שאתה צודק
:D

והתשובה היא די פשוטה
כל שיר שהוא עושה יש לי הגנת רימיקס חחחח
זה פשוט כל כך קשה לחשוב איך לעשות לזה רימיקס...לפחות לי,אני לא רואה איך עושים רימיקס לאורבן טריין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement