|
למה טיאסטו מספר 1 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש הרבה הרכבי טראנס שמשתמשים באותו הבסיס כמעט בכל טראק וטראק שהם מכינים, ומה לעשות זה הסטייל שהם אוהבים
רק תגידו תודה שהמלודיות מתחלפות :) |
כמו מרקו וי למשל?!
בכל הטראקים החדשים שלו אותו סגנון שאני ממש ממש לא אוהב... במוטליסק יש חמש שניות של מלודיה ואז חוזר לפרוגרסיב או מה שזה לא יהיה...
הוא די נשאר אותו דבר... תביא לי את הטראקים החדשים שלו אחד אחרי השני אני לא יזהה... (זה כולל גודד אם תורידו את המילים... בעצם אולי גודד זה טיפה שונה) רק סימולייטד היה סגנון טיפה אחר ואת זה אהבתי ממנו |
|
|
| oDrori |
גם אני רק את סימולייטד אהבתי של מרקו...
ומוש צודק...
One hit wonders
וחד גונים למיניהם כיף לשמוע, אבל אגדות לא יוצאות מזה בד"כ... לדעתי
זתאמרת....
Darude
נגיד. בשיא הרצינות- סאנדסטורם היה להיט ענק. למה דארוד לא הפך למשהו ענק? עזבו מסחריות וחרא כזה כי המסחרי זה פשוט מה שישן מבחינת האנדרגראונד וגם פול ואן דייק ניגן את זה. הבחור פשוט עשה עוד טראקים אותו דבר... אין ריספקט למה זה מראה על פריצה לא מחשבת כזאת... יש לך מעט דלק, שרפת אותו בחצי שנייה ועכשיו נגמר אז אתה מנסה לעשות אש על מה שכבר מיצית.
בגלל זה אמנים שאני מעריך, לא בהכרח אוהב (ולהיפך) הם אמנים שמגוונים, אם בסימפולים ואם בסטייל. כמובן שיש יוצאי דופן אבל זה עניין של טעם. |
|
|
| yahel222 |
בקשר לארמין - דווקא יותר אהבתי את הטראקים היותר ישנים שלו שהוזכרו ע"י דרורי......כל טראק היה שיאאא
עכשיו קצת פחות לדעתי אבל עדיין יפים
עכשיו ברור שאמנים כמו דארוד לא יצליחו כי יופי טראק אחד סאנדסטורם באמת היה פצצה אבל כל הדיסק שהוא הוציא - ממש אבל ממש אותו דבר אין כמעט הבדל בין הטראקים......אבל נגיד פלאטליכט אז למרות שיש להם דברים דומים
כל טראק שלהם פשוט יוצא מצוין גם אם זה אותם סאמפלים וכו'....
ומזה מסחריות.....טראק טוב יפה מצליח אז ברור שכולם ינגנו אותו וכולם יכירו אותו.....אז הוא יתמסחר
ככה זה
תביא טראק מגעיל שלא ינגנו ולא ישמעו אז הוא לא יתמסחר.....
כל מה שטייסטו מנגן נהיה אח"כ מסחרי כי כל מה שהוא מנגן פשוט ענק |
|
|
| MoSH_MaN |
זה בסדר שישמיעו אותו!!!!!
אז אתם אומרים שהם זה בטלויזיה אז זה רע!
מה שלדעתי מסחריות זה לעשות בול אותו דבר!
בלי קשר אם זה טוב או לא
כמו כל השירים של בריטני ספירס!!!
אין הבדל!!! |
|
|
| nesher |
קיצר
כולנו הסכמנו ש
Flutlicht
גדולים מהחיים
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא...הוא עושים שירים טובים אבל חוזרים על עצמם שזה משגע אותי |
|
|
| oDrori |
whatever\מבחינתי יש למטבע 2 צדדים\ גורמים
מיסחור - כשנטראק יוצא, עד כמה הוא מתאים (לא מיועד ) לקהל הרחב? ככל שמתאים יותר וליותר אנשים (בעיקר עד כמה הוא מתאים למי שלא אוהב כל כך טראנס כי כשתראו את הבת הלא ממש טראנסרית רוקדת באמצא טראק כמו פורגיוון או סמת'ינג תקלטו שהוא יותר חברותי) הוא יותר מסחרי. העניין הוא שזה כל הזמן משתנה וכמו שלפני שלוש- ארבע שנים פופ היה הכי מסחרי, היום יש לו מתחרים צמודים בראפ ובטראנס.
.זה משתנה יחד עם הקהל
צד שני זה התמסחרות. זה בד"כ קורה כשלטראק יש איזשהו גימיק (לכל טראק מסחרי מאוד יש, הרבה פעמים יש גם לפחות) שמושך אנשים. תראו את המג'יקל רימייק ש וויאז' למשל. אוו הרמיקס שלו לסיילנס שהיה כבר מראש שיר יותר מסחרי בגלל הווקאלס. עכשיו, מאחר והקהל הרחב יותר שומע "טייסטו עשה זה" , טייסטו פה טייסטו שם, אתם יודעים, וכל החבר,ה מפטפטים טייסטו, גם אלה שלא מ-מש עמוק לתוך טראנס... ככה הוא מגיע לקהל יותר רחב. ככה גם אינפקטד, למשל עם
Bust A Move
ועוד ועוד ועוד. בגלל זה היום טייסטו כן ממוסחר (שוב, שימו לב שאחריות על מסחור היא של הקהל ועל מסחריות היא של היוצר) וזה קרה כמעט עם כל שיר מוכר שהוציא, אולי חוץ מסאב טריין.
.זה קורה כרגע עם לית'ל אינדסטרי
אני מניח שהפואנטה עברה... |
|
|
| eXeTik |
טייסטו התפרסם לא בגלל שהוא "מחדש" בכל הפקה שלו אלא בגלל שהוא התמסחר אחושרמוטה...
oDrori
הסביר את זה כבר... בפוסט מעליי. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא בגלל שהוא "מחדש" בכל הפקה שלו |
חידוש לא בהכרח נוגד מסחור אבל אם אתה לא חושב שהוא חידש, זכותך...
לדעתי הוא כן מגוון וכו', הוא לא קולע לטעם שלי ואני לא רואה בו פרוץ דרך... מה שכן הציבור אף פעם לא מבדיל בין דיג'יי טוב לפרודוסר טוב ובגלל זה טימו מאאס ימשוך קהל לערב תקלוט ושירים של (הייתי נוקב בשמותאבל יהיה פליימינג) יהפכו ללהיטים בגלל שאי שם באירופה הם התפרסמו בזכות תקלוט אז העדר בארץ מושפע והולך אחריה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מיסחור - כשנטראק יוצא, עד כמה הוא מתאים (לא מיועד ) לקהל הרחב? ככל שמתאים יותר וליותר אנשים (בעיקר עד כמה הוא מתאים למי שלא אוהב כל כך טראנס כי כשתראו את הבת הלא ממש טראנסרית רוקדת באמצא טראק כמו פורגיוון או סמת'ינג תקלטו שהוא יותר חברותי) הוא יותר מסחרי. העניין הוא שזה כל הזמן משתנה וכמו שלפני שלוש- ארבע שנים פופ היה הכי מסחרי, היום יש לו מתחרים צמודים בראפ ובטראנס.
.זה משתנה יחד עם הקהל
|
מה עם רפטור?! כל בת ששומת את זה נמסה... וזה עדיין לא נחשב כל כך לטראק ממוסחר כמו סאמט'ינג ופורגיוון... תסביר את זה
ורק שתדע לך שטייסטו לא התפרסם בזכות סיילנס... כל מי ששמע את סיילנס שמע את הגירסת וידאו שהייתה באמ טי וי ועד כמה שאני יודע זה לא היה הרמיקס של טייסטו... והטראק לא התמסחר בגלל טייסטו
חוץ מזה אם תשמעו את השירים של דלריום אתם תגנבו... אני מדבר על האורגינלים... השקטים... בנות יגמרו עליכם אם תשימו להם וזה כולל את סיילנס... אנדרווטר... אינוסנס והחדש אינר סנקטום |
|
|
| oDrori |
קודם כל, נכון, המקוריים של דילריום מדהימים לדעתי.
בקשר לסיילנס, אין מה לעשות הוא התמסחר. דרך אמטיוי, דרך מועדונים, אנא ערף העובדה היא שנהיה להיט עצום לא רק בקרב חולי טראנס. גם הרמיקס של טייסטו וגם איירסקייפ אבל את רוב הרעש עשו מטייסטו ורעש יוצר רעד ויש תגובת שרשרת ומהומה סביב טייסטו וכו...
רפצ'ר, חד משמעית, אם תשאל אותי, מסחרי. מבנה פשוט, די מינימליסטי ומבוסס על הגימיק שבווקאלס (הלה לה לה) ולא על מוזיקה. זה שהרמיקסים שלו לא נחשבים לממוסחרים זה משהו אחר אבל בעצם ג את הדיפדיש ולפעמים גם את הריווה מנגנים בהרבה כי קשה להתעלם מהעובדה שהגרסא המקורית פשוט מתה מבחינת עניין בטראק. |
|
|
| Ariels |
מתה זה לא מילה עם כל ה ג'ינג ג'ינג ג'ינג ברקע כמו אלבום חג המולד של דסטיניז צ'יללד
בואאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההואאאאאאאאאאאאא
[הקאה למי שלא הבין]
המקור כל זוועתי... להחריד, הווקלז בנה את השיר ובנוגע לסיילנס....מהווקלז בשיר נמאס כבר עם הגמירות של שרה הזאתי
אבל המקור מדהים אם תוציא לזה גרסת דאב הטראק עדיין ענק
ואני מדבר על פשוט ענק
כאילו חבל"ז מזמ"ז שושדק"ו כשרכא"כ |
|
|
|
|