|
למה טיאסטו מספר 1 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
תראו את
Lasgo
לדוגמא, פעם אף אחד לא שמע עליהם בכלל ורק אנחנו היינו מדברים עליהם פה בפורומים, עכשיו כל שיר שיוצא להם מתמסחר אחושרמוטה, למרות שהם חוזרים על אותם הצלילים... ומה התוצאה? מקום ראשון במצעדים!
זה אשכרה הכל עניין של התמסחרות...
ודורי... לא אמרתי שחידוש נוגד מיסחור, אמרתי שמיסחור זה מה שמשפיע על המעמד של התקליטן\מפיק |
|
|
| nesher |
מיסחור = קטע למתנשאים
מצטער להגיד את זה
אבל זה נכון
וזה גם טבעי
אבל אנחנו מתנשאים
ואם תראו את כל האנשים ב
pow
או יותר גרוע
Tronik
ששומעים Ambient , Progressive Etc..
תראו איך הם מתנשאים עלינו
זה קטע כזה
אין מה לעשות
אז דיי לדבר על זה , זה לא עושה אותכם יותר מבינים
אם שומעים איזה טראק 235325 ברדיו
וכולם אוהבים אותו
אז במקום לא לשמוע את הטראק
אל תשמעו רדיו
=]
חחחח
ו
Silence
פשוט טוב אין מה לעשות
את רפטור מהתחלה פחות אהבתי |
|
|
| MoSH_MaN |
הקטע של המיסחור זה שאתה תשמע את זה בכל אותו ...כל הזמן ברדיו...
ומצד שני יש את הקטע של האי חידוש שזה עוד פונקציה לדעתי ....לא בהכרח מסחריות אלא בקטע של איכות האומן...
קחו את גיי'מס הולדן
הבחור עושה שירי פרוגרסיב מהסוג השקט...
כל שיר שלו שונה לגמרי וכל אחד פשוט
ע-נ-ק!
פשוט ענק לשים ולהרדם או לעשות שיעורים... |
|
|
| oDrori |
בתשובה לנשר:
אתה צודק, היום הרבה אנשים משתמשים במיסחור מתוך סנוביות יענו כמה ששיר פחות ממוסחר זה פחות טוב... זה בולשיט, מה שאני משתמש במסחור זה לאיזה גודל קהל הוא מתאים (אמרתי בפוסט שלי) וזה בכלל לא קשור לאיכות של השיר כי אין לי (ואני מניח שלכולנו) בעיה להגיד שאנחנו אוהבים שיר כזה או אחר "למרות" ('למרות' זה מילה מטעה) שהוא די מסחרי. מסחור זה דבר משתנה לפי הקהל ככה, שסגנון ואלמנטים של טראק לא ממש קשורים לזה, רק זמנית. |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב לא כתבתי כאן משהו שרציתי לדבר....
אז כן הרבה אמנים שמוצאים משהו מפציף ,מנסים לשחזר את ההצלחה של השיר באחד חדש ודומה....יש אינספור דוגמאות
כמו דרוד וברטאז(למרות שאינפקטד של בראטז זה טוב)
עכשיו השנה התחילו מלא אמנים לפוצץ בכמויות של טראקים חדשים...כל הזמן משהו חדש,וגם ככה פולסדרייבר לצערי וגם flutlicht
המון משתמשים באותן סאמפלים ואותו סגנון...
עכשיו שנת 2002 של פולסדרייבר לדעתי לא משהו ,כי שנה שעברה הוא גיוון הרבה יותר...יש הרבה דוגמאות אבל אין לי כוח וזמן לבדוק
קחו למשל את
-jt_company_-_wake_me_tonight._pulsedriver_remix
שיר מסוף 2001
אחד מהטובים שלו ,עכשיו יש לו תקופה של סאמפלים אחרים שנשמעים בשירים כמו"
foggy_-_come_into_my_dream_(pulsedriver_remix
-peter_luts_vs_g-bric-pacific_wish__pulsedriver_remix
עכשיו השירים טובים אבל עדיין בגלל שזה די דומה הכל והכמות שהוא מוציא אנשים לא אוהבים וכ"ו...
לא יודע למה אבל יש משהו אצלנו שאני מרגיש גם אצלי,ששמעתי את המיקסוס שלו זה בדיוק בערך מה שאני הייתי עושה...אני מקווה שהוא יחזור להוציא פחות שירים ושיהיו אדירים כמו
you spirt is shinning
הרימיקס שלו ל
Snowflaks
בקיצור ככה זה כולם השנה ,מלא מלא מלא טראקים דומים בזמן שהגדולים באמת די אדישים :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור ככה זה כולם השנה ,מלא מלא מלא טראקים דומים בזמן שהגדולים באמת די אדישים :p |
הדוגמה הכי טובה לזה הם מינימליסטיקס
כמה טראקים הם הוציאו השנה יא ווארדי...
כל פעם כמעט אותו סמפל עם הפסנתר שאחרי כמה זמן כבר מתחיל לעצבן (חוץ מקלוז קובר)
אבל דווקא עכשיו הם הוציאו רמיקס ממש שונה
01-kira-i_will_be_your_angel__minimalistix_remix-promo_vinyl-pow
שחוץ מ 10 שניות של פסנתר ביחד עם ווקאלס זה נשמע רמיקס ממש שונה
יש שם גם גיטרה איפשהו באמצע
את הרמיקס הזה שלהם אני ממש אוהב!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קחו את גיי'מס הולדן
הבחור עושה שירי פרוגרסיב מהסוג השקט...
כל שיר שלו שונה לגמרי וכל אחד פשוט
ע-נ-ק!
פשוט ענק לשים ולהרדם או לעשות שיעורים... |
וואלה, אהבתי את הרמיקס שלו ל
something |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
וואלה, אהבתי את הרמיקס שלו ל
something |
ואלה אחי זה אחד הרמיקסים הראשונים של לסגו ודווקא אחד הלא טובים |
|
|
| MoSH_MaN |
תביאו לי לינק!!
כל יצירה של חמאס (ג''ימס) הולדן אני רוצה!!!
הוא פשוט ענק |
|
|
|
|