|
למה טיאסטו מספר 1 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
זה יכול מאוד להיות נכון אני מניח שאם הייתי אוהב את אורבן טריין המקורי הייתי מתעב את הרמיקס של קוסמיק גייט וכנ"ל לגבי לית'ל.
הכל מקרה, מה שאני לא אוהב בטיאסטו זה שיותר מדי שירים שלו השיא הוא רק סטרינג כזה... בכללית אני לא אוהב כאלה בד"כ אבל לדוגמא לית'ל טוב בזכות עצמו לדעתי כי יש לו בשר,
(לא רק סטרינגס כאלה (כמו סיילנס, טריין וכו |
|
|
| yahel222 |
צודקים - האורגינלים תמיד יותר טובים
גם ליט'ל אינדסטרי המקורי יותר טוב מהרמיקסים
BTW מכירים את ה LIVE EDIT של LETHAL INDUSTRY???????
זה קטע 3 דקות שבו טייסטו שם את הטראק במסיבה מסויימת
קיצר לחבר שלי יש קליפ של זה
איזה נדיייייייר
כמה אנשים חבל לכם על הזמן !!!!
והוא נתן שם כניסה מדהימההההההההההההההההה
הבן אדם גאון - ולחשוב שהאומן 17 גילה אותו !!!!!
כל טראק שלו פשוט ענק !!!!! כמעט כל רמיקס שהוא עושה לטראק הרבה יותר טוב
אחד התותחים !!!!
ד.א שבוע הבא יום רביעי (עוד 4 ימים !!!) יש לי יומולדת
ונראה ליייי שבוע הבא אני יסע לאומן 17
איזה שיאאאאאאאאאאאא !!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
ד.א שבוע הבא יום רביעי (עוד 4 ימים !!!) יש לי יומולדת
ונראה ליייי שבוע הבא אני יסע לאומן 17
איזה שיאאאאאאאאאאאא !!!! |
למה אתה מתלהב מזה?
מילא חו"ל אבל לאומן??? :):D:D:D:D |
|
|
| Hell_Copter |
צודק באמת טייסטו יש טראקים כל אחד מסגנון אחר...
אבל אני ממש לא אוהב את הטראקים הפרוגרסיב שלו
ליט'ל עוד בסדר... וגם בזה אני מעדיף את הרמיקס של סוונסון וגילן
dj tiesto - obsession קח לדוגמה את
באמת שלא אהבתי את הטראק הזה יותר מדי... וכמוהו יש עוד טראקים של טייסטו שאני לא הכי אוהב... גם מספרקלס לא כל כך התלהבתי
באמת יש אומנים שטוחנים את אותם סמפלים שלהם ועוד דוגמה זה ריבה שאם תשמעו את סטרינגר ואת סקיי איז דה לימיט אתם בקושי תבדילו בינהם... כמעט אותו טראק שלא לדבר על הסמפל הזה של השוט שיש שם
בים אנד סיירוס עשו רמיקסים לאחרונה שהם כמו לייפסטייל... כמו הרמיקס של דריפטינג אווי לדוגמה
אני חושב אורבן טריין ממש ממש טראק אדיר... אחד הטובים של טייסטו אם לא הטוב שבהם אבל אני עדיין חולה על הרמיקס של קוסמיק גייט כי מה לעשות אני גם חולה על כמעט כל ההפקות והרמיקסים של קוסמיק גייט
קוסמיק גייט הם גם דוגמה לאומנים שמשנים כל טראק... מלט טו דה אושן לא מזכיר את אקספלוריישן ושניהם לא דומים בגרוש לרמיקסים כמו של אורבן טריין וכו
גם סוונסון וגילן לא משתמשים באותם דברים כל הזמן למרות שבזמן האחרון הם הוציאו מסה אדירה של טראקים ורמיקסים... הרמיקס שלהם לדה לגאסי ענק גם לאולטרה - פרי וגם ללי'טל וזה למה אני ממש מעריך אותם!!!!
ומזל טוב דותן |
|
|
| DJ-Energy |
yahel
יש לי את הקליפ
את שניהם בעצם
הקליפ של טיסטו ל
lethal industry
צולם כחלק מהמסיבה שלו ב
dutch dimension 02-02-02 (9 hour set!)
ויש לי את שני הקליפים
הקליפ של
dutch dimension
הוא שעה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
למה אתה מתלהב מזה?
מילא חו"ל אבל לאומן??? :):D:D:D:D |
שמע אף פעם לא הייתי שם
דווקא בחו"ל כן הייתי במסיבות שיאא היתי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע אף פעם לא הייתי שם
דווקא בחו"ל כן הייתי במסיבות שיאא היתי |
אז אני לא מבין למה אתה מתלהב מהאומן :) |
|
|
| oDrori |
מישהו תומך בי סופסוף :)
הכל מקרה, אני לא מסכים בעניין של קוסמיק גייט כי לדעתי בזמן האחרון הם נשמעים מה-זה ממוחזרים. לדוגמא
The Truth = Melt
שזה נורא בולט
חוצמזה, הם נעשים מה זה צפויים וזה מראה על חדגוניות כי איך ששמעתי שיש לפאנק רמיקס והורדתי אותו כבר ידעתי (וצדקתי) איך הוא יישמע... ד"א , שמתם לב שזה נפוץ בעיקר בהארד- טראנס ?
דאמונד הם דוגמא בולטת וגם שוק... וסקוט פרוג'קט
זה לא בהכרח רע תמיד, כי למרות שסוונסון וחילן כן משתמשים באותו סמפל הרבה, אני עדיין אוהב את זה. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
The Truth = Melt
|
לא
Melt to the ocean
הרבה יותר טוב
וזה לא אומר ש
The Truth
לא טוב
רק מאכזב הלופים והביטס של השיר... |
|
|
| yahel222 |
לדעתי אין כ"כ דמיון בין THE TRUTH ל MELT TO THE OCEAN
וחוץ מזה גם אם יש 2 הטראקים הם ממש פצצתיים וטובים
בניגוד למשל לסקוט פרוג'קט שהטראקים האחרונים שלו ממש לא משהו
האחרון שהיה שווה ממש זה הרמיקס ל CLUB BIZZARE
וברור שאצלו יש ממש ממש הרבה דמיון בין כל טראק
ובגלל זה עכשיו כבר נמאס לשמוע את זה
אבל דומונד וקוסמיק גייט גם אם יש קצת דמיון כל הטראקים שלהם פשוט שיאאא
דוגמא הרמיקס של דומונד ל and then they start to dance
שזה פשוט אחד הטראקים
וגם can u dig it היה פשוט פצצצה
וסוונסון אנד גילן גם יש דמיון אבל עדיין הדברים שלהם פשוט יפים
ובגלל זה כיף לשמוע
וטייסטו כל טראק שלו גאונות
עובדה שכל פעם שהוא משחרר משהו זה נהיה להיט
תראו את ליט'ל אינדסטרי - אין יותר מלשמוע את זה במסיבה
פשוט שיאאאאא
ולגיל - שמע אני הייתי במסיבות ביוון משהו שיאאאאא אבל שם זה היה ככה לא מבחינת המוזיקה אלא יותר כי הייתי שיכור וכל הערב חירמנתי כאלה כוסיות שבכלל אין בארץ שבדיות נורבגיות וכו
מסיבות פה בארץ זה שונה......לא יודע למה זה שונה
שם אין התלהבות מהמוזיקה - שמים לך בערב אחד 7 פעמים OPERATION BLADE
לדוגמא .......
פה זה שונה
ואמרו לי שזה אחד המקומות ........
וחוץ מזה אני מתלהב כי כניסה רק ל18+ ואני יהיה בן 18 !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
Ding A ling
היה טוב
ו
can you dig it
זה לא של דמונד זה אותם אנשים אבל בגלל הסגנון אז הם משנים את השם...
עוד משהו
פרי של סונסון וחילן שמע זה אחלה רימיקס אבל לא יודע השיר עצמו לא כל כך טוב
הוא מאד נחמד לשמיעה חפיף אבל אין בו משהו מפציץ... |
|
|
| Hell_Copter |
האחרונים של סקוט פרוג'קט באמת חזרו על עצמם וזה לא טוב...
כי סתם ככה לשמוע טראק אחרי טראק שהם בעצם אותו דבר זה לא הכי נחמד
במסיבה זה משהו אחר...
מוש אתה צודק שפרי זה לא שיר מפציץ... זה סתם כזה לאווירה או למכונית
עכשיו כמו שאמרתי קודם... אני לא רואה כל כך דמיון בין רמיקסים של סוונסון וגילן... קחו למשל את הרמיקס שלהם למינימליסטיקס ותשוו אותו לרמיקסים אחרים... אני לא מרגיש שיש שם את אותם סמפלים
אבל מה שכן הם מייצרים אפליפטינג טראנס איכותי
פרי לפעמים ממחזר טיפה בטראקים שלו אבל עכשיו שהוא הוציא את פוקט דמג' אז זה ממש סגנון שונה מהטראקים שלו תחת סיסטם אף
טוב שאף אחד לא הזכיר את ארמין פה למה אין למה להזכיר אותו
יש לו כל כך הרבה רמיקסים והוא כל כך משתדל לא למחזר... קורה לפעמים...
והוא גם מכין טראקים שאני אוהב כמעט את כולם וזה מה שהופך אותו למספר 1 אצלי!!!!!!! |
|
|
|
|