|
למה טיאסטו מספר 1 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
טוב, נתחיל במקסוס של טיאסטו.... אני זוכר את עצמי לפני שנתיים עם אוזניות סוני ודיסקמן שוכב על הדשא מתחת לשמש בחצר ושמע את
search of sunrise 2
גבירותי ורבותי, מ-ד-י-ט-צ-י-ה
מקסוס מושלם, לא שמים לב מתי השירים מתחלפים
(עכשיו אחרי שנתיים אני כבר יודע אבל בשמיעה ראשונה, מיש לשא מכיר את החומר, אין מצב)
סקוט פרוג'קט -
listen 2 me mama
אחד הטובים ביותר ששמעתי והקטע עם הגיטרות - גאוני
קוסמיק גייט - האמת, צריך לשמוע את הטראקים שלהם במערכת עצומה ואז מקבלים בום ! אין לכם מושג כמה כח יש בשירים האלה, איזה עוצמה עד שלא הרגשתם את הבאס בכל הגוף |
|
|
| MoSH_MaN |
אישית אני לא מת על ארמין...כי יש לו שירים רכים כאלה מעצבנים שכל המסוממים שומעים
Rising Star
לא אהבתי בכלל
לדעתי הוא מעפן
הרימיקס שלו לראפטור היה טוב אבל של ריווה היה ענק |
|
|
| nesher |
טוב אני יגיד תדעה שלי
יוצר צריך לבחור לו סגנון
שככה מזהים אותו
ככה אוהבים אותו
וככה יש לו אולי פחות אנשים שאוהבים את זה אבל כל אחד מהם באיכות הרבה יותר טובה
וזה בכלל לא נכון שאם אתה לא משנה סגנון מוזיקה אז לא מוזיקה מהנשמה
ההפך
אם זה מה שאתה אוהב ויודע לעשות זה מה שצריך לעשות
ובדר"כ כלל
ואני מדגיש רק בדר"כ כלל
שלא תבואו בצעקות עליי אחר כך
מי שהופך את הטראקים למסחריים זה לא האומן אלה האנשים
הרדיו וכדומה
אם עכשיו ממש כל העולם יתחיל לאהוב את
Flutlicht
ולטחון את הטראקים שלהם בלי הפסקה
זה ממש לא יגרום לי להפסיק לשמוע אותם כי אני פשוט חולה עליהם ועל הסגנון שלהם וכל דבר שהם עושים זה באמת מהנשמה
אחרת הם בכלל לא היו משקיעים במלודיה והכל והכל היה נשמע חרא
.
יש לי הרגשה שהולכים לרדת עליי פה אבל ממש לא אכפת לי:toothless |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אמרתי ככה
לא אמרתי שאני לא אוהב את
Flutlicht
פשוט שכל השירים אותו דבר אז בגלל זה מסריח...הם סתם מייצרים אותו דבר
ובגלל זה הם לא נחשבים להכי טובים
כמובן אפשר ליצור שירים אפליפטינג שונים לגמרי
אבל לדעתי אומן צריך לגוון ולהראות שהוא יודע הכל
:D
ולא אם הם עושים הכל אותו דבר זה לא מהנשמה וזה משגע כי זה פשוט משעממם ולדעתי שנת 2002 בנתיים רעה כי הכל חוזר על עצמו... :whip: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by nesher
טוב אני יגיד תדעה שלי
יוצר צריך לבחור לו סגנון
שככה מזהים אותו
ככה אוהבים אותו
וככה יש לו אולי פחות אנשים שאוהבים את זה אבל כל אחד מהם באיכות הרבה יותר טובה
וזה בכלל לא נכון שאם אתה לא משנה סגנון מוזיקה אז לא מוזיקה מהנשמה
ההפך
אם זה מה שאתה אוהב ויודע לעשות זה מה שצריך לעשות
ובדר"כ כלל
ואני מדגיש רק בדר"כ כלל
שלא תבואו בצעקות עליי אחר כך
מי שהופך את הטראקים למסחריים זה לא האומן אלה האנשים
הרדיו וכדומה
אם עכשיו ממש כל העולם יתחיל לאהוב את
Flutlicht
ולטחון את הטראקים שלהם בלי הפסקה
זה ממש לא יגרום לי להפסיק לשמוע אותם כי אני פשוט חולה עליהם ועל הסגנון שלהם וכל דבר שהם עושים זה באמת מהנשמה
אחרת הם בכלל לא היו משקיעים במלודיה והכל והכל היה נשמע חרא
.
יש לי הרגשה שהולכים לרדת עליי פה אבל ממש לא אכפת לי:toothless |
שמע אחי את בינתתים אני הכי מסכים עם הדעה שלך...
אני מאוד אוהב את טיאסטו כי הוא פשוט טוב הוא ענק יש לו טראקים ממש ברמה
ואני חושב שצריך שלא כל כך צריך לגוון צריך להחליף כל כמה זמן לא כל טראק.... |
|
|
| DjChook |
טוב
לא בראש שלי לתת דעה על כל אחד מה אני אוהב אצלו ומה לא
כי אני פשוט אוהב את ההארד, וזה שהוא חוזר על עצמו לא כ"כ מפריע לי
יש רק השוואה אחת שבה ארמין לוקח בענק את טיאסטו לדעתי וזה ברמיקס לשיר האהוב עלי של כל הזמנים אני חושב שזה
AIRSCAPE - L'ESPERANZA
(בגירסא שהופיעה ב
IN TRANCE WE TRUST 004)
שכמובן מוקסס ע"י אחד הגדולים
JOHAN GIELEN
ובכלל היה דיסק ענק
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| שמעו לגוון בסגנונות זה הרבה יותר כיף ומרעננן את המחשבה ומלעשות בול אותו דבר כל הזמן... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא אמרתי ככה
לא אמרתי שאני לא אוהב את
Flutlicht
פשוט שכל השירים אותו דבר אז בגלל זה מסריח...הם סתם מייצרים אותו דבר
ובגלל זה הם לא נחשבים להכי טובים
כמובן אפשר ליצור שירים אפליפטינג שונים לגמרי
אבל לדעתי אומן צריך לגוון ולהראות שהוא יודע הכל
:D
ולא אם הם עושים הכל אותו דבר זה לא מהנשמה וזה משגע כי זה פשוט משעממם ולדעתי שנת 2002 בנתיים רעה כי הכל חוזר על עצמו... :whip: |
אני לא מסכים איתך ואני חושב שעד עכשיו שנת 2002 אדירה ביותר!!!!!
ופלוטליכט לא מייצרים כל פעם את אותו הדבר
שוקק כן... אתה תגיד שזה אותו איש בשניהם אבל תאמין לי שהחצי של ריוורב בפלוטליכט הרבה יותר טוב מהחצי שלו בשוקק |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה נראה לי סבא שלא שומע טוב :p
בנתיים שמעתי מלא שירים אותו דבר...אבל יכול להיות
כתוב רשימה של טראקים ואני יגיב |
|
|
| Gil Shwarts |
יש הרבה הרכבי טראנס שמשתמשים באותו הבסיס כמעט בכל טראק וטראק שהם מכינים, ומה לעשות זה הסטייל שהם אוהבים
רק תגידו תודה שהמלודיות מתחלפות :) |
|
|
| oDrori |
פרי לא ממחזר המון ואני מעריץ את היכולת שלו להשתמש בפטרנים גאוניים כל טראק מחדש, זה איש שיודע הרמוניה
(הרמיקס לראנק וואן... אלוהות אדירות)
בקשר לסוונון וגילן, בזמן האחרון ם מגוונים אבל עובדה גם הרמיקס למינימליסטיקס, גם
We Know...
וגם
Twisted
אותו סמפל ישן שלהם. להגיד שאני לא אוהב את הטראקים האלה? אני אשקר.... אני גם חושב שיותר קל להם להתעסק עם זה ולעשות מזה איכות כי אחרי הכל, שאתה מתעסק עם סאונד מלא זמן אתה מכיר אותו כמו גב היד שלך
:)
ארמין דווקא כן די חדגוני. תסתכלו על המבנה והסגנון של הטראקים של
Perpetuous Dreamer
לדוגמא, וגם הרמיקס לרפצ'ר. זה ארמין ה"חדש" מבחינתי- עדינות וסטרינגים חלקים. ארמין ה"ישן" זה טראקים כמו הרמיקס שלו ל
L'esperanze
וגם
Communication
(וכמובן שארמין העוד יוןתר ישן זה משהו אחרררררר לגמרי) |
|
|
| MoSH_MaN |
אתם מאבדים אותי
לא אמרתי שזה לא טוב
אלא שזה לא מחשיב אותם לגדולים...
באמת סוונסון וחילן שמים כמה סאמפלים אותו דבר אבל עדיין הם עושים שירים לגמרי אחרים...
זה מעלה את המסחריות בכך שהכל צפוי ואותו דבר
וזה תופעה שהולכת וגודלות כי פשוט לאנשים נגמרים הרעניות המקוריים... |
|
|
|
|