|
Domme gewoonte... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Blik
lol dat doe ik ook altijd, beetje aan het kloten met mijn muis
iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is. |
Dat van dat horloge heb ik weer op een andere manier last van, als iemand bijvoorbeeld vraagt wat de temperatuur is of als ze vragen of het morgen mooi weer wordt of iets dergelijks kijk ik op me horloge:p |
|
|
| Timetwister |
| Ik zit wel eens te lezen, terwijl ik niet lees. Zitiik gewoon een kleine 5 minuten naar mn beeld te staren, heb ik een halve message gelezen, en denk ik; wat stond er godverdomme ook al weer in die post, dus weer helemaal opnieuw lezen. Dat zuigt moeilijk, want kost ing veel tijd :P |
|
|
| blighty |
Hi all,
Hier kom ik op terug :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ga altijd lopen in me eentje... dan zeg ik "ik ga ff lopen, ben zo terug" en dan ben ik altijd een uur of langer weg... sta ik ergens anders te stampen en ben ik vergeten dat ik terug moest:D:D:D |
Sja,same here,k snap ook wel dat t irri is voor degene(n) met wie je daar bent,maja,t gebeurt gewoon.......:p |
|
|
| Dj Lex |
| Zo heb hier ff over moeten nadenken, maar ik laat dus 9 van de 10 keer een heel klein beetje van me eten staan, maakt niet uit wat, er blijft altijd een restje liggen. |
|
|
| Smirnoff |
| praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s |
|
|
| Apoptosis |
Heb zelf ook altyd last van dat horloge geval. k kán gewoon niet zonder horloge :rolleyes: . Vroeger als k met iemand zat te lullen en k wist nix meer te zeggen ging k altyd kyken hoelaat t was, sloeg egt nerges op...
Andere 'ticks':
* Heb altyd perfectionistische neigingen, alles moet egt precies gaan zoals gepland (zoals inparkeren :D)...
* Zit soms vaak met m'n hand aan m'n neus of mond, geen idee waarom :conf:
* k lul té vaak onzin in t egt
* k luister soms maar half en dan begin k met een ander onderwerp, later kom k op dat eerste onderwerp terug omdat k dan denk "heej, we waren helemaal niet uitgepraat daarover"
heb nog veeeeeeeeeel meer irritante gewoontes :p, ff denken |
|
|
| Miss Proximus |
ik kan me altijd vreselijk irriteren aan personen terwijl ik weet dat t zinloos is :)
ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld
en ik slaap met een doek over m'n hoofd van kleins af aan. was vroeger om niet de monsters te hoeven aankijken die me gingen vermoorden, maar tegnwoordig is t gewoon voor de ontspanning. :) als ik m'n doek niet kan vinden maak ik gewoon m'n vriend wakker en eis ik dat we gaan zoeken :D als we m niet vinden pak ik ten einde raad maar een shirtje (dat dan weer wel de geur van t vriendje moet dragen) haha :D |
|
|
| Donna |
Smirnoff : praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s << hehe jah,hebben wij hier ook last van,wij roepen t woord *zucht* als we ergens moe van worden,of *argh* als der wat gebeurt ofzo,en zo nog veel meer.
Miss Proximus : ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld << mja,ik probeer me normen telkens te verlagen maar lukt niet echt,klein voorbeeld:ik kan slecht met veel mensen aan tafel zitten eten omdat er altijd wel 1 smerige geluiden weet te creeeren (en dat zijn dan de kleine *persoonsergenisjes*,kan nog veel erger)
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word:p
Naja eigenlijk heb ik teveel habbitjes waardoor ik een moeilijk en vreselijk irritand mens ben om mee samen te leven,maar ach ik weet ook dat mn positieve kantjes rulerend zijn en dat daardoor mensen toch wel blijven terugkomen
:stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word:p |
jaaa!!!!!! dat heb ik ook! :D als ik bijvoorbeeld die losse teel niet gepasseerd ben dan zal de auto mij omverrijden :D
of als ik in de auto zit dan hoe ik m'n adem in en pas bij het 8e hectometerpaaltje mag ik weer ademen ofzo :D
ooh!!!!! ik had nooit gedacht dat andere mensen ook van die ticks zouden hebben :)
over dat aan tafel zitten gesproken: ik kan er niet tegen als mensen eten kauwen als ik al uitgegeten ben, want dan hoort t zo smakkerig :D toen i nog thuis woonde en ik uitgeggeten was dan deed ik altijd m'n handen over m'n oren, tot ergenis van mijn ouders :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word:p |
Whehe dat ken ik. Lantaarnpaal een huis een rioolput, bushokje...haha en als ik het heb gehaald dan zoek ik alweer het volgende plekje waar ik eerder wil zijn dan die auto of bus..:p |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
over dat aan tafel zitten gesproken: ik kan er niet tegen als mensen eten kauwen als ik al uitgegeten ben, want dan hoort t zo smakkerig :D toen i nog thuis woonde en ik uitgeggeten was dan deed ik altijd m'n handen over m'n oren, tot ergenis van mijn ouders :D |
Dat heb ik dus ook. Ik kan er niet tegen als mensen zitten te kauwen, het maakt altijd geluid, helemaal als mensen (m'n pa) met een volle mond heeeeel enthousiast zitten te kauwen (wel met mond dicht dan), het maakt gewoon een ranzig geluid. Ik ga dan alleen niet met m'n handen over m'n oren zitten, ik peer m gewoon. De mazzel!! Hier blijf ik niet zitten. Het is alleen kut als er gasten zijn, dan kun je natuurlijk niet zomaar van tafel.!
Greetz,
Kamaya. |
|
|
|
|