return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Domme gewoonte... (pg. 5)
View this Thread in Original format
drpeer_holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bah,d oet mijn vriendin ook. Heel apart!

De mijne ook, en ik dacht dat ze de enige was..
Donna
Joh die irritante gewoonte hebben echt veel mensen,puur klote als je dan glazen of bekers opruimt en je houdt ze ondertussen een beetje scheef ofzo,zuip die rommel gewoon helemaal op,zeikerds!
M_Peror
Valt "threads opgraven" ook in de categorie domme gewoontes? :toothless
nwopper
Irriteer me te veel aan mensen

Zit altijd in de spiegel te kijken, of in een raam of in wat ook maar weerspiegelt (ik ben helemaal niet ijdel, maar doe het altijd)

Wiebel altijd met een voet als ik met mensen praat

Als ik mijn ipod op heb ga ik altijd zacht meenurien met de melodie van de liedjes (waar ik ook ben)

Moet altijd een digitale wekkerradio in mijn kamer hebben, dat geldt ook voor de andere plaatsten waar ik slaap. Moet altijd de tijd weten

Irriteer me mateloos aan het feit dat ik nog steeds ID&T magazine in mijn bus krijg terwijl ik dat al zes maanden geleden niet meer hoorde te krijgen. Ik vind het echt een f*ckblad vol met stomme modereportages met kleren waar je alleen inpast als je maatje 34 hebt...

Maar dat is meer een irritatie...:D
Teknikol
Leuke opgraving:)

Ik drink nooit mn laatste restje thee op. Bij de rest (frisdrank, bier) hebk dat niet.

Verder: roken, nagels bijten, douchekop naar rechts draaien voordak de kraan open draai, het "selecteren" tickje, alsk me niet geschoren heb en mn stoppels komen door; constant aan mn kin zitten..

1tje probeer ik af te leren, rochelen op het voetbalveld..

grtzzz
emre
quote:
Originally posted by Teknikol
1tje probeer ik af te leren, rochelen op het voetbalveld..

Dit doe ik dus overal en veel te vaak maar ik ben niet van plan ermee te stoppen. Verder wil ik elke trap met links beginnen en met links eindigen dus ik moet weleens een tree overslaan.

Ik kan trouwens ook moeilijk stil zitten (de bekende foottap e.d.)
Dr Oetker
quote:
Originally posted by robin
het laaste restje drinken (uit glazen dan, niet blikjes/pakjes) laat ik altijd staan/gooi ik leeg in de spoelbak als ik in de keuken drink

laatste rest je is 0.5/1cm :o

dunno why..

Ik eet tijdens het avond eten nooit helemaal me bord leeg. Ik schijn altijd 1 hap voor het einde vol te zitten :conf:

En tijdens het websurfen doe ik heel vaak "open in new windows" als ik het dan niet meer intressant vind of ben klaar met de pagina te bekijken dan sluit ik altijd het venster. Das zo'n gewoon geworden dat ik het nu ook met programmaas ben gaan doen.
Tijdens photoshop, klaar met 1 plaatje als ik met meerdere bezig ben dan sluit ik toch automatisch het programma af als ik met 1 plaatje klaar ben. Ik doe het ook als ik van mirc naar msn ga bijvoorbeeld, dan sluit ik mirc automatisch af. Echt heel vervelend, ik moet natuurlijk gewoon blijven idlen.

In mirc klik ik in kanalen met vrienden direct op een link zonder te kijken wat het nou eigenlijk is. Wat ik overigens in public-kanalen niet doe.

quote:
Originally posted by Teknikol
alsk me niet geschoren heb en mn stoppels komen door; constant aan mn kin zitten..

Ligt er een aansteker in de kroeg op een tafel dan moet ik die altijd pakken en er mee gaan zitten spelen.

Met kaarsen klooien als die in de buurt staan.

Tijdens opruimen in de klas alles in me tas doen wat er rond ligt, maakt niet uit wat het is wat in de buurt van me tas ligt. bordenwissers, boeken en schriften van klasgenoten.

Bij het invullen van een formulier altijd de pen automatisch in me jaszak doen ook al is die niet van mij.
jp
quote:
Originally posted by M_Peror
Valt "threads opgraven" ook in de categorie domme gewoontes? :toothless

Het is woensdag graafdag
Tim81
quote:
Originally posted by jp
Het is woensdag graafdag

Dat heb je goed onthouden ;)!

Ik heb natuurlijk helemaal geen domme gewoontes... :rolleyes:
jp
Domme hobby's dan?

SnuggLe
quote:
Originally posted by emre

Ik kan trouwens ook moeilijk stil zitten (de bekende foottap e.d.)

Same hier.
En ik ben internetaddicted. dat is ook een kutgewoonte.
robin
quote:
Originally posted by jp
Het is woensdag graafdag

dus daarom groef je deze op op dinsdag 2 november om 22:51?

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement