|
Domme gewoonte... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus |
whahaha.. dat heb ik nou ook!
xit net de hele thread te lezen en ik las die van jou duzk d8 `laatik nou ff proberen ut niet te doen!`
maar neuj hoor.. ik kan ut niet helpe:p |
|
|
| Miss Proximus |
maar ik snap t niet
wat selecteer je dan en wat doe je ermee? :conf: |
|
|
| mantisnl |
| haha.. ondertussen dat je aant lezen bent.. selecteer je de tekst.. en zo ga je steeds verder.. zinnetje voor zinnetje:p |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word:p
|
had ik vroeger ook, nu niet meer zo, had vroeger vet veel wedstrijden gehad, meestal tegen bussen, daar kon je nog wellus van winnen:D |
|
|
| DarkHelmet |
Leuke topic! :)
Zelf heb ik de neiging te knagen, en doe dit op vanalles, maar voornamelijk mijn nagels :( Tis iets wat ik vooral bij stressen doe...
Als iemand mij iets heel simpels vraagt (naam, leeftijd oid) zeg ik vaak: "euh, *denk denk* (insert answer here)"
Of dat ik iets totaal verkeerd versta en dus een antwoord geef wat totaal niet gevraagt werd :( Staat nogal stuupid |
|
|
| Remy D |
| Ohja nog iets, als ik op een partijtje ben en der zijn allemaal kleine kinderen en de taart staat op tafel en het is tijd dat de jarige de kaarsjes uit mag blazen dan haal ik snel mijn pik uit mijn broek en sla dan met mijn stijve pik snel de kaarsjes uit. :p |
|
|
| DarkHelmet |
| Ik ben altijd diegene die in die situaties de slagroom erafeet ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ohja nog iets, als ik op een partijtje ben en der zijn allemaal kleine kinderen en de taart staat op tafel en het is tijd dat de jarige de kaarsjes uit mag blazen dan haal ik snel mijn pik uit mijn broek en sla dan met mijn stijve pik snel de kaarsjes uit. :p |
! jij ook al?:p |
|
|
| kolkiewolkie |
kan me iets voorstellen dat nou echt een nare gewoonte van me is momenteel...
hooguit de rare gewoonte mensen NIET op de gaffel te meppen als ze het wel verdienen en waar anderen dat zekers wel gedaan zouden hebben....(en natuurlijk aan het eind van de avond spijt ervan krijgen)...
vroeger had ik overigens wel een tic:
als ik me omdraaide (360 graden dus) dan MOEST ik weer terug draaien van mezelf.... echt RaaR
gelukkig ben ik daar helemaal van af... want het leidt in bed bijv. tot onnodig woelen... |
|
|
| jp |
| Ik begin de dag altijd met 5 blikjes Euroshopper energydrink, anders komt er gewoon geen leven in... |
|
|
| robin |
het laaste restje drinken (uit glazen dan, niet blikjes/pakjes) laat ik altijd staan/gooi ik leeg in de spoelbak als ik in de keuken drink
laatste rest je is 0.5/1cm :o
dunno why.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
het laaste restje drinken (uit glazen dan, niet blikjes/pakjes) laat ik altijd staan/gooi ik leeg in de spoelbak als ik in de keuken drink
laatste rest je is 0.5/1cm :o
dunno why.. |
Bah,d oet mijn vriendin ook. Heel apart! |
|
|
|
|