|
Domme gewoonte... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| altijd maar andere auto's willen inhalen... |
|
|
| robin |
:D lol dat had ik vroeger op de fiets.. ik kon dr gewoon niet tegen als er iemand voor me fietste / mij inhaalde :D
best wel grappig eigenlijk :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by robin
best wel grappig eigenlijk :D |
En, afhankelijk van je auto en de auto die jou inhaalt, potentieel best gevaarlijk ook. :D |
|
|
| Wokkels |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
...
Ligt er een aansteker in de kroeg op een tafel dan moet ik die altijd pakken en er mee gaan zitten spelen.
...
|
Niet te vergeten: je stopt het ding rustig in je zak en dan moet de eigenaar om zijn eigen vuurtje komen vragen bij je :haha:
Ik heb natuurlijk geen domme gewoontes....nou okee...
De duikersring van mijn horloge moet ALTIJD met het pijltje op 12 uur staan. Als ik er achter kom dat hij dat niet staat dan zet ik hem goed, wat ik ook aan het doen ben...
Oh en: veel te vaak op mijn telefoon kijken. Of ik nog gesprekken gemist heb of smsjes heb ofzo, is ook een vervelende gewoonte, vooral als je met mensen aan het praten bent. Komt best ongeinteresseerd over volgens mij :p |
|
|
| Eagle` |
die tic van eerst aan een lantaarnpaal/bushokeje te willen zijn, voor bus/auto me voorbij rijdt heb ik ook, dacht niet dat iemand dat nog zou hebbe ;)
andere tick is onder meer bierkaartjes kapot scheuren, als er wat ligt gaan ze er steeds aan :p |
|
|
| Joost |
| quote: | Originally posted by Donna
Waar iemand me net nog op wees en wat inderdaad heel erg is van mij is dat ik iemand duidelijk laat merken dat ie ongewenst is naar mijn id als ik een jointje of iets dergelijks op heb.
Is nogal lastig als ik bij iemand op bezoek ben want ik zeg iemand rustig dat ie niet in mn hoofd past door zn gedrag en offie zich aan wil passen...
Kep laatst nog iemand verzocht op te zouten terwijl ik bij de buurvrouw zat en t haar bezoek was,die gozer was druk en deed onzin muziek (bubble) op waar ik para van werd,kep de muziek uitgepleurd en m gezegt dat ie ongelovelijk slecht imme hoofd paste en zeker geen goede toevoeging aan mn avond was,hij zegt zallik dan maar gaan,dus ik zeg,ja das 1 van je betere id-en vanavond,en hij ging.
Gelukkig kon de buurvrouw de humor er wel van inzien,maar dat doe ik dus meer wel dan niet,ik moet daar echt vanaf want t is echttttt nie lief!! |
Ik had het laatst ook, behoorlijk wat gedronken, liep ik met een vriend van me door de stad. Komt er een meisje op ons af die flyers aan het uitdelen was van een feest wat al een hele tijd aan de gang was die avond (zou nog maar een uurtje duren ofzo, het was een uur of 3 's nachts).
En ik begin helemaal tegen haar te zeiken van "JA, denk je nou ECHT dat ik GVD nog 15 euro ga neertellen voor zo'n klotefeest wat zo weer afgelopen is? Sjongejongejonge" :P Vet irritant dus eigenlijk, had er achteraf ook wel spijt van.. Maar goed, doe je nix aan he :rolleyes: |
|
|
| Tim81 |
Na weer een overwinning met futsal de hele avond teletekst aan laten staan in de kantine!! :toothless
Teletekst pag. 697 |
|
|
| jp |
| Het is ook een slechte gewoonte elke dag 4 pistoletjes met filet americain te eten. Maar het is gewoon erg lekker :( |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Het is ook een slechte gewoonte elke dag 4 pistoletjes met filet americain te eten. Maar het is gewoon erg lekker :( |
vandaag mag het =D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word:p
:stongue: |
Deze had ik de eerste keer gemist! Dat heb ik ook :toothless Sochtends probeer ik altijd voorbij het bruggetje te zijn voordat de trein van 8:14 me inhaalt :D Slaat helemaal nergens op
Verder.. dat aansteker in je zak stoppen, heeeel bekent :tongue3 zelfde geld voor pakjes vloei.. soms zelfs telefoons :D |
|
|
| jp |
| Ik moet en zal altijd het laatste beetje coke op m'n tandvlees smeren |
|
|
|
|