|
Domme gewoonte... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
soms, als ik voorin in een auto zit MOET ik de hectometerpaaltjes tellen, ik word er doodziek van, maar het moet gewoon...
grtz |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word:p
|
whehe die ken ik ook... |
|
|
| Eye-Riz |
ik val altijd in slaap als er voetbal op tv is...
vroeger toen ik klein was zag ik mijn vader alleen maar vrij laat op de avond, en ik moest dan vaak eigenlijk al slapen. Maar mijn vader vond het altijd wel schattig volgens mij als ik bij hem op schoot kroop, dus alleen dan mocht ik opblijven. Maar ja, dan was er dus vaak voetbal op tv. En ik viel altijd dus altijd in slaap, gewoon omdat het veels te laat was.
En zie hier het Pavlov effect: zodra ik het voetbal gejuich hoor, val ik in slaap (erg vervelend als je aan de ouders van je vriendje voorgesteld wordt voor het eerst, en je valt dus in slaap, wat mij dus gebeurde... :p) |
|
|
| Miss Proximus |
| hahaha :D (sorry voor de korte reply maar Andreas en ik vonden t erg grappig :)) |
|
|
| Eye-Riz |
:p
heb er wel meer: vroeger hing mijn tong vaak uit mijn mond bij het draaien, omdat ik gewoon ingespannen bezig was. totdat ik mezelf er dus op betrapte, en bedacht dat dat best wel een heel dom gezicht zou zijn. Dus heb ik een tijd lang ERG veel moeite moeten doen om die tong binnenboord te houden. (en dan dus elke keer als ik me er op betrapte, dus meerdere keren op een avond, verschrikt opkijken en spieken of iemand het gezien heeft! :p) |
|
|
| Miss Proximus |
heel veel rockmuziekanten hebben ook van die tikjes tijdens t spelen :D
ik vind t meestal wel sexy :D tenzij t iets hel doms is natuurlijk :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
:p
heb er wel meer: vroeger hing mijn tong vaak uit mijn mond bij het draaien, omdat ik gewoon ingespannen bezig was. totdat ik mezelf er dus op betrapte, en bedacht dat dat best wel een heel dom gezicht zou zijn. Dus heb ik een tijd lang ERG veel moeite moeten doen om die tong binnenboord te houden. (en dan dus elke keer als ik me er op betrapte, dus meerdere keren op een avond, verschrikt opkijken en spieken of iemand het gezien heeft! :p) |
heej! zag ik jou niet toen ik op nexus was... ghehehehe:D:D:D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik vind t meestal wel sexy :D tenzij t iets hel doms is natuurlijk :p |
Nou, neem van mij aan, dat het er niet echt charmant uitziet ;)
En Optimus: nee, niet op Nexus, tenminste niet toen jij er was... ik ben het al meer dan een half jaar ontgroeid, goed he? |
|
|
| DjSuez |
| ik kijk altijd op me horloge, terwijl ik er 2 jaar geen meer draag... |
|
|
| Donna |
Waar iemand me net nog op wees en wat inderdaad heel erg is van mij is dat ik iemand duidelijk laat merken dat ie ongewenst is naar mijn id als ik een jointje of iets dergelijks op heb.
Is nogal lastig als ik bij iemand op bezoek ben want ik zeg iemand rustig dat ie niet in mn hoofd past door zn gedrag en offie zich aan wil passen...
Kep laatst nog iemand verzocht op te zouten terwijl ik bij de buurvrouw zat en t haar bezoek was,die gozer was druk en deed onzin muziek (bubble) op waar ik para van werd,kep de muziek uitgepleurd en m gezegt dat ie ongelovelijk slecht imme hoofd paste en zeker geen goede toevoeging aan mn avond was,hij zegt zallik dan maar gaan,dus ik zeg,ja das 1 van je betere id-en vanavond,en hij ging.
Gelukkig kon de buurvrouw de humor er wel van inzien,maar dat doe ik dus meer wel dan niet,ik moet daar echt vanaf want t is echttttt nie lief!! |
|
|
| Eye-Riz |
maar wel eerlijk :)
nu nog een manier vinden om het nog zachter aan te pakken, hoewel ik het goed vind dat je het bij jezelf houdt (hij past niet in jouw hoofd) en hem dus in feite geen verwijten maakt, en dus niet respectloos bent tegenover hem) |
|
|
| Remy D |
| Mijn hele leven is een domme gewoonte. |
|
|
|
|