return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[23-02-2008] Trance Energy 2008, NL
View this Thread in Original format
orian_l2003
חבר'ה המסיבה הגדולה של השנה מתקרבת
Trance Energy 2008 @ Jaarbeurs, Utrecht, Netherlands
בפעם ב-15 !!


מישהו מתכוון להגיע ???


THE TRANCE ENERGY LINE-UP!

The world’s biggest trance event will be held for the fifteenth time on Saturday 23 February 2008, and expectations for the programme are running high. Almost every big-name DJ has made an appearance on one of the Trance Energy podiums in the last ten years. And that’s why many artists reckon it’s a great honour to be able to perform at this internationally renowned event.

In recent times the event has attracted increasing interest from abroad, with the result being that this fifteenth version is already assured of having the biggest range of international guests of any dance event in the Netherlands. No wonder then that the international dance community has been eagerly awaiting the line-up – presented below - for some time.

Alongside a very special gathering on the Main Stage of artists who have only performed together a few times before, the Dutch High Contrast label has succeeded in putting together a world-class programme. The Club Stage is purely for local talent, while the Future Stage is where up-and-coming artists who have never previously appeared at Trance Energy get the chance to show what they can do.

The time has come – we won’t keep you waiting any longer...

Prepare To Dance!

MAINSTAGE
Tiësto
Ferry Corsten
Marco V
Sander van Doorn
Kyau and Albert
Mark Sherry
MC Mighty Mike

HARD STAGE / HIGH CONTRAST
Marcel Woods
Rank 1 (dj-set)
Nic Chagall
Alex M.O.R.P.H.
Ronald van Gelderen
Ernesto vs. Bastian (dj-set)
Joop
Jochen Miller

FUTURE STAGE
Sean Tyas
Phynn
John O Callaghan
Airbase
Tom Cloud
Sied van Riel
MaRLo
Ultraform
MC Gunner

CLUBSTAGE
Jean
Funkerman
Tony Cha Cha
Chris Rox
Mike S
Roy Gates

Trance Energy
Place: Jaarbeurs Utrecht
Date: 23 Februari 2008
Time: 21.00 – 07.00 hrs
Tickets: 38,- euros (ex. fee)

Tickets are now on sale at www.TicketOnline.nl and at all Ticketbox outlets and Free Record Shops.
Reservation Line: 0900-300 6000 (45 cents per minute)

www.trance-energy.nl
sabi10
Hard Stage נראה טוב

אבל

Future Stage פשוט מעולה
benji904
I'M THERE, PARTYCREW!!!!
markfeldman
כמה שמתאים לי להגיע...

אני אהיה באמסטרדם בסוף החודש...

נקווה שגם אז יהיה משהו טוב...
MindP
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]



Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Location: Club Poema, Utrecht
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,- easyticket.nl or email.
(Download a short manual "How to order a ticket" in English here)

Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).

- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!

Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.


See you there! :D
uzi
should be a nice party, 'MindP'.
it looks way more than a warm-up-pre-party.
MindP
True Uzi :)

Check here for some cheap hotels: http://www.strowis.nl/NL-html/hoste...cht-kamers.html
uzi
quote:
Originally posted by MindP
True Uzi :)

Check here for some cheap hotels: http://www.strowis.nl/NL-html/hoste...cht-kamers.html

thanks a million times for posting here this party!
I CANT COME, but i bet 99% my friend here will be there with his brother.
I helped them to buy 'trance energy' tickets and they will fly to holland. thanks for the list of hotels.
DJMIKE
נוסעים בחבורה גדולה
z massive
מי רוצה להגיע לשם שיעדכן אותי ונתחיל להזיז דברים כי זה בקרוב:eyespop:

DJMIKE
quote:
Originally posted by z massive
מי רוצה להגיע לשם שיעדכן אותי ונתחיל להזיז דברים כי זה בקרוב:eyespop:


כמו שכבר אמרתי, אנחנו (חברים מפורום 99) נוסעים בחבורה די גדולה. כבר יש לכולם כרטיסים, רצוי שתקנה גם אתה
uzi
חחח... נראה לי שעומדים להיות שם בכיף איזה 100 ישראלים!
רובם לא מהפורום הזה ולא מפורום 99...
מהפרצופים האלה שתמיד רואים בהופעות של ארמין!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement