|
Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
zoo.. dat zijn der 3.. justin laat de rest ook maar komen, heb genoeg ruimte! :D
btw. bas brengt morgen ofzo mijn fotorolletje weg.. :) |
|
|
| ScuL |
owja :)
dat was dus de meetingpoint :( |
|
|
| basvh |
| ga ze zo pas wegbrengen, ja sorry tis laat, maar ben de hele week pas thuisgekomen als de winkels al dicht zijn. |
|
|
| total woot |
| sorry maar ik moet t toch ff kwijt: Ik (helemaal rechts) was NUCHTER (toen de foto gemaakt werd) believe it or not........:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
|
ik heb hier 1 woord voor:
AAAAAAAAAARRRRRGGGG
hehe, o well, je leeft maar 1x :p :p :haha: :stongue: :eyespop: :crazy:
btw: is het overdreven om zo vrolijk te zijn?
:crazy:
EDIT: ik heb de piccies van dr. kuipers binnen... kverw8 dus dat ze gauw gepost gaan worden :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ik heb hier 1 woord voor:
AAAAAAAAAARRRRRGGGG
hehe, o well, je leeft maar 1x :p :p :haha: :stongue: :eyespop: :crazy:
btw: is het overdreven om zo vrolijk te zijn?
:crazy:
EDIT: ik heb de piccies van dr. kuipers binnen... kverw8 dus dat ze gauw gepost gaan worden :) |
Uh dit zijn mijn pics ge upload door Lucas:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| hahaha........dat lijkt KolkieWolkie wel.......lol:crazy: :haha: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
sorry maar ik moet t toch ff kwijt: Ik (helemaal rechts) was NUCHTER (toen de foto gemaakt werd) believe it or not........:D:D:D |
Geinig shirtje dude;)
Wie loopt r nou weer in dat gare TA dingetje?? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Wie loopt r nou weer in dat gare TA dingetje?? |
:tongue2 |
|
|
| Donna |
nie meer doen time!!!!!!!
k verwacht van jou meer l33th3id;) ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
zeg donna, no offence hoor, maar wat heb jij tegen op het TA-shirt :conf:
trouwens, op de meetingpic:
vlnr
Justin (dr. kuipers) Gerdinand (moi) Lucas (timeporte) Bas (basvh) en Wouter (total woot)
just for the record :) |
|
|
|
|