|
Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Leuke foto Lucas!! :)
Jij, Basvh (toch?) en........wie is die middelste? Leuk kopppie :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Leuke foto Lucas!! :)
Jij, Basvh (toch?) en........wie is die middelste? Leuk kopppie :p |
das nou total woot...
DAMN, op die foto had ik ook kunnen staan... o well
EDIT: in dezelfde serie fotoos is trouwes ook te zien dat er tussen scul en de meeting op bepaalde momenten maar 5 meter tussen zat...
overigens moooooie piccies :) :cool: |
|
|
| basvh |
heb de pic maar ff upgeload
hier istie dan  |
|
|
| total woot |
dit is volgens mij een momentopname....
Of zag ik er de hele avond zo uit? |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by TimeportE
we hadden toch in de smsjes gezet dat je naar de bovenste tribune moest komen... ach ja, zulke dingen kunne gebeurden..
bv wij smsen naar w00t, wij staan buiten en nemen zo de trein maar die komt nog nie.. hoe ga jij en heb je kuipers tel?.. hij smst terug.. ja kom maar naar de zaal (ofzo iets binnen de hmh) :D:D |
dat had denk ik te maken met de snelheid waarmee smsjes door de hmh gaan (5 minuten/meter) dus ik reageeerde op het smsje daarvoor:D:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by total woot
dit is volgens mij een momentopname....
Of zag ik er de hele avond zo uit? |
nee, von het ook wel raar toen ik de foto zag.. je zag der idd veel anders uit.. maar laten we hopen dat je op de meeting foto's der (beter) anders op staat :D |
|
|
| ScuL |
| Ha.. wie is wie nu? :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by ScuL
Ha.. wie is wie nu? :D |
basvh, total w00t, TimeportE
bas , wouter , Lucas |
|
|
| ScuL |
| dan heb ik jou op het begin zien lopen TimeportE (de gast met het TA shirt :D) daarna niet meer gezien.. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Nice pic.
Jammerz dat Kolkie en ik toen net ff pauzeren waren...
Als het goed is zijn mijn fotos woensdag klaar, pleur ze dan wel ffkes online :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
VET nieuws, las net op Q-dance forum dat woensdag na Q-dance 2 uur lang Qlubtempo wordt uitgezonden, alleen nog nie bekend welke set, of combi van sets.
Hopelijk gaat iemand dit ff opnemen, Scul????????? :D ;) |
|
|
| TimeportE |
| als ik het nie vergeet neem ik het wel op.. maar op id-t radio of waar? :) |
|
|
|
|