return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting! (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

Als ik zou gaan zou t alleen voor de Alpha Twins zijn :) woopay!!!!

Maar ja.....Hardstyle wordt commercieel :D Er zijn al van die gabbertje-achtige klonen op de radio tegenwoordig.....joepie!!!!! weg met die muziek :p
(vrij irri als je vriendje lekker prog staat te draaien en er komt constant zo'n Friese boer op m af om te vragen of ie ook hardstyle heeft *zucht*


Veel plezier mensen..nu t nog kan :D whehe :p


damn wat een zielige post weer van je,
Optimus
hoezo?
basvh
behoorlijk triest dat je zegt: weg met die muziek, veel plezier nu het nog kan, in de gabbertijd had je ook zulke mensen die dit zeiden. maar ja hardcore is nog steeds alive and kicking dus dat zal hardstyle over 7 jaar ook nog wel zijn
Miss Proximus
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

oh btw.......ik zat denk ik een tijdje eerder in de gabberscene dan jij dus je kunt mij geen dingen verwijten poppie

WEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
basvh
quote:
Originally posted by Miss Proximus
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

oh btw.......ik zat denk ik een tijdje eerder in de gabberscene dan jij dus je kunt mij geen dingen verwijten poppie

WEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


ik zit hier even lang als jij op het forum dus dat wist ik heus wel, herriner nog de verhalen dat je niet meer naar die feesten ging omdat iedereen maar ging om te vechten en zo. trouwens heb nooit in die scene gezeten was toen 10 11 12 dus ja kan je moeilijk naar global hardcore nation gaan. maar heb wel altijd de muziek op de voet gevolgd.

wat ik me nog goed kan herrineren van de gabbers dat ze wilden dat er met respect over hun muziek werd gepraat, dus spreek dan ook beetje met respect over hardstyle. ook vind je die muziek niks, je kan dat ook op een iets andere manier zeggen
Miss Proximus
quote:
Originally posted by basvh
wat ik me nog goed kan herrineren van de gabbers dat ze wilden dat er met respect over hun muziek werd gepraat, dus spreek dan ook beetje met respect over hardstyle. ook vind je die muziek niks, je kan dat ook op een iets andere manier zeggen


sterker nog :) ik vind t best leuke muziek!! best relaxed als je je in de schoolbieb zit te vervelen om dan een Pavo cd-tje te luisteren :) Of in de trein naar Amsterdam ofzo :)

ik zal dus idd wat respectvolelr zijn ;) vooral omdat ik gabbertje geweest ben, én omdat ik de muziek best kan waarderen :)

maar dus...alsnog veel plezier :p want dat meende ik namelijk wel haha *insert smilie die twee wapperende handen achter beide oren zet en haar tong uitsteekt* :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

ach ja, ben nog nooit naar hardstyle feessie geweest dus dit is eigenlijk de perfecte manier om de "bekendere-standaard-top"-hardstyle dj's aan het werk te zien en helemaal uit mijn dak te gaan.. :disbelief:tongue2:cool:
ps. wanneer ging je naar afrika, in september of wanneer was dat ook al weer.. mm vergeten!
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE

ps. wanneer ging je naar afrika, in september of wanneer was dat ook al weer.. mm vergeten!


wil je dr weghebben ofzow?:D:D:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus


wil je dr weghebben ofzow?:D:D:D

ja duhhh.. dan is antiphus helemaal alleen thuis en kunnen we eindelijk zonder dat missy p de hele tijd tussen ons in zit wat privacy hebben! ;):D:D lol


voor de mensen die nie beter weten, wat ik nu net zei is nie berust op de werkelijkheid!
Miss Proximus
:D ik ga 22 augustus (zie onder m'n avatar dommie :p)

maarre.....ik denk wel dat t lekker beuken wordt Luuc :) Alleen jamemr dat er zo weinig hardstyle djs zijn en dat je dus CONSTANT (ze staan hier namelijk in Frl allemaal 2 x per week zowat) dezelfden ziet :)

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
:D ik ga 22 augustus (zie onder m'n avatar dommie :p)



Ja, das waarschuwing nr1.

Iemand voor Dommie uitmaken is niet toegestaan :whip:

:disbelief
TimeportE
quote:
Qlubtempo nog niet uitverkocht!!
Nog anderhalve week geduld voor iedereen die zijn kaartje al veilig in huis heeft, maar zaterdag 1 juni is het toch echt eindelijk weer zover: Qlubtempo is back!

De laatste dagen bereiken ons verontruste vragen of Qlubtempo al uitverkocht is, dit is nog niet het geval! Wel blijkt, dat jullie er steeds meer zin in krijgen, om op 1 juni weer 10 uur lang helemaal los te gaan op die 115 DB aan Hardstyle in de HMH, uit de snelheid waarmee de kaarten nu over de toonbank gaan, maar momenteel zijn er dus nog gewoon kaarten te koop bij de filialen van de Ticketbox, de Free Record Shop en de vaste voorverkoopadressen. Wees er dus wel snel bij, want zoals gezegd gaat de kaartverkoop minstens zo HARD als de avond zelf zal zijn....!!

Kijk daarom nu op de Qlubtempo site, waar je ook alweer exact je kaarten kunt halen bij jou in de buurt. Ook vind je hier uiteraard alle overige info over bijvoorbeeld die hele stevige line up met de beste Hardstyle DJ’s uit Nederland, Duitsland en Italië....

wel raar want hiero in nijmegen was het al uuh 1 maand geleden uitverkocht.. beetje raar :)
nog 6 daagjes!! /me heeft zin, 115 dB = ziekkkkkk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement