return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting! (pg. 6)
View this Thread in Original format
TimeportE
sinds wanneer worden de kaarten geprint?? (niet dat ik er veel verstand van heb)..

en even voor de handigheid: heb vanavond 3/4 broek aan met mijn paarse TA-shirt! ben dus nie zo moeilijk te onderscheiden toch??
en wie neemt nog meer oordopjes mee? basvh en kolkie doen het beide, ik heb der nie echt aan gedacht. ach ja anders eff wat pleepapier meenmen en natmaken en in je oren steken! :D
total woot
kheb ook een witte 3/4 broek aan, en een wit shirt met blauwe adelaar erop :D

CU2night :eyes: :stongue: :haha: :crazy: :tongue3 :eyespop: :toocool:
basvh
doe een oranje gsus shirtje aan, anders zou ik nooit opvallen :D

ik neem dus doppen mee, als het geluid te hard wordt doet ik ze in.

als je niet de meeting kan vinden, bel me dan ff: 0623838102

ik heb er zin an vanavond
ScuL
kutzooi man.
iedereen heeft doppen..

ik heb ze dus niet :(
ik ben echt bang dat mijn oren vanavond gigantisch verneukt gaan worden 115 dB is echt ziekelijk.

ik ga iig zeker NIET voor de speakers staan!
basvh
heb trouwens ook nog een wegwerp cam bij, hopen dat er nog paar mooie vrouwkes rondlopen
ScuL
ik vertrek nu. tot strax!
STAMPUH!! :D :D :D
Dr. Kuipers
Me is binnen :D

Heb trouwens ook geen oordopen mee hoor, die oortjes van mij overleven het vast wel :)
Wel weer heel vertieft dat ze kaartje hebben ingenomen, nog ff wat van gezegt, gast gelijk helemaal pissed...
Ik heb trouwens witte blouse aan, en ook cam bij me, dus ff wat chicks op foto zetten en natuurlijk voor de meeting :)
Heb er alleen nog maar 9 opstaan nu.
Dus die chicks wel echt uitzoeken dus, want het is weer smullen hier hoor :p
See ya all op de meeting, maar denk al wel wat eerder.
kolkiewolkie
zooooooooooooo ben net binnen :)


alles lijkt ok!

beide zalen zijn net precies begonnen... nog nix bekends gezien maar er is ook nog maar iets van 100 man binnen ofzo


WEEEEEER DIE FOKKING TICKET INGELEVERD :whip: :whip: :whip: wat een neukregel is dat toch ook zeg :mad:

bij de weg, mochten ze het nog lezen: me loopt in lichtblauw t-shirt met donkerblauwe mouwen, lichte broek en normale schoenen

cu @ the meeting

en ik heb nog een extra paar oordoppe bij me ;)

ok, en dan is het tijd om te feesten :)
tijs08
Stampse jongens!!!

ik WEET wat ik mis :whip: :whip:

next time dan maar
total woot
hier even een berichtje aan alle zielige thuisblijvers,
Qlubtempo= WREEEEED

sta herlijk te beuken met mn feestmjaatje TimeportE, Basvh, kolkiewolkie en dr kuipers

dit is te cool

Dr. Kuipers
DAMN dit is echt te gruwelijk.

Ik neem aan dat het ook uitgezonden wordt op ID&T Radio :)

Gaat nu weer verder stampen met Luna, tering nog maar 2 uurtjes... :p
kolkiewolkie
iedereen die hier niet is is een
LOSER

zo, das duidelijk :p

dat loser bedoel ik dan letterlijk, niet figuurlijk... tis hier echt MEGAWREED mensen!!!!

kheb de hele crew ongeveer gesproken... alleen scul is niet te vinden, mede omdat niemand weet hoe ie eruit ziet :p

muziek is echt UBERBEUKEN!!

niet voor softies dus :)

verder moet ik nog vermelden dat het vrouwelijk schoon hier te heet is om zonder ovenwanten aan te pakken :crazy: :tongue3

overigens hing er bij justin (dr. kuipers dus) net een UBERGEIL wijffie om de nek.... NIET NORMAAAAAAAL!!

goed, nog iets minder dan 2 uur....

QT = PHAT

voor de mensen in maastricht: kai tracid is in goede doen vandaag... echt weer een masterset neergezet.. met natuurlijk trance and acid als openingsnummer.. hoe verassend :rolleyes:

that's it for now


EDIT: total woot is vergeten uit te loggen... sukkeltje :) ==>> post om 3.00 ofzo, tis nu 5 uur en hij is nog STEEDS op het forum :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement