return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting! (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Weet iemand of er nog kaarten zijn te krijgen???


bij de midtown in utrecht hadden ze er nog genoeg van de week
TimeportE
ik vind het raar dat q-dance nog steeds nix over een nieuwe line-up bekend heeft gemaakt.. echt raar! zit iedere dag te kijken op hun website maar der is al een hele tijd nix meer veranderd.. zouden ze nog in onderhandelingen zijn ofzo iets dergelijks, lijkt me sterk!
kolkiewolkie
me too!!

kheb gister nog ff gekeken.. idd nix veranderd.. schiet nou toch es op denk ik dan... want op deze manier doen ze het wel HEEL sterk voorkomen dat er nog iets gaat veranderen... WAT dan denk ik dan...

kan trouwes best wezen dat ze nix veranderen/toevoegen... zo is bijv. de timetable van qontact ook nooit officieel bekend gemaakt dacht ik (wij zijn dan ook meerdere malen gevraagd wie er nu draaide:happy2: )
TimeportE
JUIIIISSSTTTTTT de line-up is bekend dames en heren (zoals het er nu uitziet 4 heren, hoewel eerder gezegd was dat veel meer lui zouden komen, zijn die mensen plotseling dood ofzo of willen ze nie meeten (ik bijt nie altijd hoor! en de horoscoop van Petrus is ook nie helemaal waar! :D)
Dr. Kuipers
Heb net ook ff site gechecked.

Zeer vette site zeg: http://www.q-dance.nl/events/qlubtempo/qt.html

En HMH met 2 area's, hoe zit dat dan?

Ze hebben toch maar 1 grote hal en een heel klein zaaltje waar met Qontact de Talentroom was...

Maar anyways, toch heel vet dat Kai Tarcid draait (draaide eerst alleen op vrijdag)

Alleen waarom moeten ze nou Derb en Kai Tracid gelijk laten draaien :(

Hier trouwens de definitieve line-up:

Area 1:
Kai Tracid
Technoboy
DJ Session One
Dana
Pavo
DJ Luna

Area 2:
Derb
Bas & Ram
Clive King
The Alpha Twins
Sunny D

Dat wordt dus vooral rondstuiteren in area 1 :p

edit: welke tune hoor je op de achtergrond van de site???, klinkt zeer vetjes :p
TimeportE
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
edit: welke tune hoor je op de achtergrond van de site???, klinkt zeer vetjes :p

uuh kan het zijn hardcore wil never die ??? dat kwam tenminste bij me op! :) nee het is nie hardcore wil never die.. maar ik ken het nummertje zeker !!! AARG
en trouwens ik had de eerste post al veranderd.. kwa line-up! :D
word moeilijk, bas en ram of technoboy.. of allebei een tijd! nu eff kijken wanneer de timetable komt! :)
Joost008
Dat nummertje is Tuneboy - Housenation,

Maar ik ga naar alle waarschijnlijkheid nie naar dit feesie komen ik zit namelijk opgescheept met maten die dus echt gewoon bijna nooit geld hebbe...:(
en om dr alleen heen te gaan tja hek in principe weinig behoefte aan ik hoop iig wel dat me volgende feessie impulz outdoor wordt want kheb Tiesto dus nog nooit live gezien en als TA moet dat natuurlijk wel he:)
kolkiewolkie
!MODDERPHAT!

Ik zou kunnen gaan klagen dat ik nou steeds heen en weer moet rennen... maar daar beide zalen de pan uit gaan roeleren doe ik dat niet natuurlijk!!

:disbelief :disbelief WICKED!:disbelief :disbelief

en 115 dB .... als ik nou geen piep in mijn oren heb de week erna :D :happy2: :D :happy2: :D :wtf: :wtf:
TranceFool
Ik ga definitief niet.....line-up is echt uberbruut gewoon niet normaal :D:D. Maaja helaas. Ik ga nu wel dus naar Impulz Outdoor en daar hoorde ik vanochtend al de reclame van en dat klonk ook erg goed, dus kijk ik daar wel naar uit :)
kolkiewolkie
... ga toch gewoon naar beide man :)

doek ook

(kost wat, maar dan hebbie ook wat)

Akira
Vette Line up!!ik denk dat ik ook wel van de partij ben moet ik alleen wel mijn VIP kaartje van BItte eind beat kwijt raken :D:D
Miss Proximus
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

Als ik zou gaan zou t alleen voor de Alpha Twins zijn :) woopay!!!!

Maar ja.....Hardstyle wordt commercieel :D Er zijn al van die gabbertje-achtige klonen op de radio tegenwoordig.....joepie!!!!! weg met die muziek :p
(vrij irri als je vriendje lekker prog staat te draaien en er komt constant zo'n Friese boer op m af om te vragen of ie ook hardstyle heeft *zucht*


Veel plezier mensen..nu t nog kan :D whehe :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement