|
mods... wie bied(en) zich aan?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
Hou jij eens heel snel je mond ouwe, vertel eerst maar effe wie je bent voordat je praatjes krijgt.
Lijkt me wel zo sociaal....... |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by TimeportE
eff voor de andere die zich aan zouden willen melden als mod, vincent hier heeft me al 15 euro aangeboden om op hem te stemmen.. :) |
sssstttt :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| total woot |
eeehm
thanx but no thanx
kkom hier dagelijks en ben compleet verslaafd aan t forum maar hier heb ik dan weer geen tijd voor.
zonder verder te slijmen lijkt petrus me een goeie mod. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
ik herken hiero bijna taal gebruik van een pas geleden gebande mede TA'er ... :nervous:
Ik denk dat er weinig ta'ers op dit moment zijn die objectief kunnen zijn,helemaal als je de laaste discussie's volgt.
Er zouden het beste nog compleet nieuwe ta'ers kunnen worden geselecteerd als nieuwe mods.. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
Zou het dan niet beter zijn om hem dan wel gewoon mee te nemen in de verkiezing? Lijkt mij behoorlijk democratisch... Als men hem nie wil komt ie er ook niet in..
meerderheid is toch meer dan 50 % of ben ik nou gek? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
JAAAAAA!!!!!!!!!! :D ( techno brow? :p ) |
|
|
| Jappio |
Lol.. ik stem op djLex.. Ik vind dat ie veels te veel vrije tijd heeft, en dat ie dat veel beter kan benutten.. Bovendien issie al hardstikke lang ta-er en heeft ie gigantisch veel useless posts op zn naam staan!!
LEX, AT YOUR SERVICE ;) :D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
het lijkt mij juist heel democratisch dat iedereen mee mag doen, laat het volk beslissen, dat is juist zo democratisch eraan :)
en trouwens, een meerderheid van de kiezers (50,91%) heeft gekozen voor andere dingen, dus meerdere mods, alleen henkie weg, of de huidige situatie |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
JAAAAAA!!!!!!!!!! :D ( techno brow? :p ) |
jij weet ook neit wat je wil!~Eerst negatief doen en dan opeens slijmen!! Wat is dat nou voor Mod-eigenschap :D
ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie! :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie! :rolleyes: |
op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is |
dus dat houdt in dat ik vanaf nu het recht heb om me beter te voelen dan de rest van t forum (behalve jij en tenkie)? :happy2: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie! :rolleyes: |
en als je nou jou postcount deelt door 3.. dan ben ik het met je eens.. afgesproken? :D |
|
|
|
|