|
mods... wie bied(en) zich aan?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jij weet ook neit wat je wil!~Eerst negatief doen en dan opeens slijmen!! Wat is dat nou voor Mod-eigenschap :D
|
Lieve kleine buitenlandse MUTS :) , ik nie wisten hij Jukx was op eerst moment :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dus dat houdt in dat ik vanaf nu het recht heb om me beter te voelen dan de rest van t forum (behalve jij en tenkie)? :happy2: |
nee, zo bedoelde ik het niet, als iemand die zich nooit hier heeft getoond zich meteen uitlaat over een kwestie die die waarschijnlijk niet heeft meegemaakt, moet die gewoon z'n mond houden, maar aangezien het waarschijnlijk Jukx is en WvG dat niet wist kon hij er vrij weinig aan doen
als dat zo zou zijn van die postcounts had ik het alleenrecht hier met m'n 6000 posts :crazy: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
als dat zo zou zijn van die postcounts had ik het alleenrecht hier met m'n 6000 posts :crazy: |
:D geef maar toe.....dat was eigenlijk je doel ook :stongue: :p |
|
|
| New Wave |
| doen jullie nog wel eens wat anders dan hier posten? ook geen sociaal leven hey...vooral die friezen, bleh :p |
|
|
| -=WVG=- |
Ach en Wee...
 |
|
|
| Little Theseus |
| Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten. |
|
|
| Miss Proximus |
| als jij bij elke post je kont laat zien dan zal ik alleen nog maar vrolijk doen ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten. |
mwhaaaaaaaaaa de zon schijt hier nog :D,
En mensen onthoud goed: Lijst TinTim staat voor "vrolijk".
Prokz, we maken voor jullie wel een speciale mooning thread. |
|
|
| Dj Lex |
Goh deze thread gaat ook alweer een gezellige kant uit. Dat gezeik altijd over die posts en Miss P, nu je toch zo belangrijk aan het doen bent met je posts, was jij vroeger niet degene die altijd zat te zeiken om mijn hoeveelheid posts? Nu zit je er zelf errug vaak intressant mee te doen. dank u
:D:D:D |
|
|
| raoel |
Ik breng mijn stem later wel uit als er zich mer verkiesbaar hebben gesteld.
Zelf kom ik hier niet meer genoeg om mod te zijn.
Al ben ik er de laatste tijd wel weer iets meer, maar kweet niet of het zo blijft.
Daarbij weet ik ook niet of ik wel een goede mod zou zijn en heb vaak geen zin om een topic die me niet interreseert helemaal door te lezen. |
|
|
| TranceFool |
Ik wil ook best mod worden :)......een half jaar geleden zou ik dat nooit gewild hebben maar ik zou dat nu wel zien zitten. Vind dat ik hier wel lang genoeg zit om te weten hoe het er allemaal aan toe gaat....en kom hier iedere dag wel een paar keer :)
Als we gaan stemmen weet ik iig op wie ik ga stemmen......deze persoon heeft zich in deze thread ook al beschikbaar gesteld, dus voor mij is de keus niet moeilijk :) |
|
|
| T.H.C. |
Zozo dat gaat al weer de goede kant op met dit forum.
Alleen lex ik zou op dit moment ff geen ouwe koeien in de sloot gaan gooien...er word eindelijk weer normaal gedaan;)
Ik ben ook wel voor 2 nieuwe mods, zal het zelf niet willen doen daar kom ik hier te weinig voor, maar ben wel voor Blik,Blighty & Petrusje als mods, of lijst TinTim het maakt me ook verder niet zoveel uit als er maar wat gebeurd.... |
|
|
|
|