|
mods... wie bied(en) zich aan?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| serialkillah |
| Ik denk dat er gewoon 2 uitgekozen moeten worden.. het maakt me persoonlijk niet erg veel uit wie dat zijn. ff 6 maanden aankijken hoe de nieuwe mods het doen en dan kun je altijd weer nieuwe gaan kiezen. of een jaar. |
|
|
| John |
ik meld me ook aan.
zal vast wel 0 stemmen krijgen want ik ben de grootste ousider die er is hiero:D:) |
|
|
| magrec |
Potvedorie kolkie ;) ben je weer snel zeg....
Ik wilde morgen thread openen met de vraag of iedereen die mod wil worden mij een pm wil sturen (is wat overzichtelijker dan zo'n thread als deze) zodat de mensen die echt mod willen worden ook echt gekozen kunnen worden...
dusse PM me maar als je mod wilt worden (je hebt tot en met vrijdag 17 mei de mogelijkheid tot inschrijven :D en dan maak ik een thread met poll met jullie namen) en ik doe voor de rest niet mee met de verkiezingen hoor :eyespop: |
|
|
| magrec |
| Kheb al 3 aanmeldingen :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Kheb al 3 aanmeldingen :D |
Wie het eerst komt wie het eerst maalt :D:D
Dr kunnen toch maar 10 opties gekozen worden toch????....balen voor de rest :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wie het eerst komt wie het eerst maalt :D:D
Dr kunnen toch maar 10 opties gekozen worden toch????....balen voor de rest :p |
volgens mij was ut maximum 40...anders dan neem ik wel ff contact op met swampie. |
|
|
| MaGiK54 |
| Die transformer krijgt mijn stem (als hij zich beschrikbaar stelt). Hij komt zeer objectief over en benaderd alles met een flinke dosis humor. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
volgens mij was ut maximum 40...anders dan neem ik wel ff contact op met swampie. |
ben der bijna zeker van dat het meer als 10 is want tijdens de best track of 2001 poll.. zaten der zeker 25 opties per poll.. ! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Die transformer krijgt mijn stem (als hij zich beschrikbaar stelt). Hij komt zeer objectief over en benaderd alles met een flinke dosis humor. |
tss, ik heb ook een naam hoor:D;)
btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow?
het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
tss, ik heb ook een naam hoor:D;)
btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow?
het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik |
Hij heeft het uiteindelijk zelf voorgesteld :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Alleen lex ik zou op dit moment ff geen ouwe koeien in de sloot gaan gooien...er word eindelijk weer normaal gedaan;)
|
beter dat jij t zegt dan ik  |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Potvedorie kolkie ;) ben je weer snel zeg....
|
jaja, living life in the fast lane ;) :D
maar ik moet zeggen dat jou aanpak iets... gestructureerder is...(DAMN, ik klink nu echt als mun stagebegeleider)...(y)
greetz! |
|
|
|
|