return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
mods... wie bied(en) zich aan?? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Blik


gewoon een poll en de top3 daaruit wint, zo gaat het in het echt ook, ik vind dat we het gewoon volgens 2de kamer moeten doen, iedereen heeft 1 stem


ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv;)
Blik
quote:
Originally posted by Optimus


ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv;)


bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn?

dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn....
Blik
quote:
Originally posted by DJ Bazz
hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand?


je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent
TranceFool
Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen :)
Optimus
quote:
Originally posted by Blik


bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn?

dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn....


aantal mnd geregistreerd bedoel ik
serialkillah
quote:
Originally posted by Blik
ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn....


dat is wel erg fraude gevoelig.....

het is vrij makkelijk om je ff te registreren onder een andere naam om nog een keer te stemmen.

/edit oh ik ben een beetje laat me me reactie zie ik /edit off
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Blik
je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent


ok is goed, wist het niet zeker, in dat geval kan je gewoon anoniem stemmen
TimeportE
ik stel me hierbij beschikbaar om emails met je stemmen naar toe te mailen, beter mailen dan pm want je pmbox raakt al redelijk snel vol! :D
als het zover zou komen (als we een lijst hebben met wie mod wil worden) dan kunnen we dat ook weer allemaal regelen.. ik stel me iig beschikbaar! :tongue2
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen :)


kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben. En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens :))

en ik ben geen voorstander van dat iemand alle pms/mails ontvangt, je kan altijd partijdig zijn en ff 1 stemmetje omwisselen, ik vertrouw er op zich wel op dat het wel goed gaat maar ik vind dat er gewoon een poll moet komen. en ja ik kan de uitslag zo wijzigen maar dat heb ik bij die andere poll ook niet gedaan want het kan me eigenlijk niet zo veel schelen wie er mod word (er was ook maar 25% die voor ouwe situatie gestemd had)
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik


kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben.

meen je dit nou.. moe je tegenwoordig 2 weken wachten voordat je de forums op kunt!! t dat was een tijdje geleden wel handiger.. de site groeit dan zeker wel snel :)

DjRV
quote:
En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens :))


Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer
Blik
quote:
Originally posted by DjRV


Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer


oh, vroeger kon het ook bij mij, maar nu kan het opeens niet meer bij mij... naja, maakt ook niet uit :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement