|
mods... wie bied(en) zich aan?? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
gewoon een poll en de top3 daaruit wint, zo gaat het in het echt ook, ik vind dat we het gewoon volgens 2de kamer moeten doen, iedereen heeft 1 stem |
ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv;) |
bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn?
dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand? |
je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent |
|
|
| TranceFool |
| Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Blik
bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn?
dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn.... |
aantal mnd geregistreerd bedoel ik |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Blik
ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn.... |
dat is wel erg fraude gevoelig.....
het is vrij makkelijk om je ff te registreren onder een andere naam om nog een keer te stemmen.
/edit oh ik ben een beetje laat me me reactie zie ik /edit off |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Blik
je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent |
ok is goed, wist het niet zeker, in dat geval kan je gewoon anoniem stemmen |
|
|
| TimeportE |
ik stel me hierbij beschikbaar om emails met je stemmen naar toe te mailen, beter mailen dan pm want je pmbox raakt al redelijk snel vol! :D
als het zover zou komen (als we een lijst hebben met wie mod wil worden) dan kunnen we dat ook weer allemaal regelen.. ik stel me iig beschikbaar! :tongue2 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen :) |
kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben. En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens :))
en ik ben geen voorstander van dat iemand alle pms/mails ontvangt, je kan altijd partijdig zijn en ff 1 stemmetje omwisselen, ik vertrouw er op zich wel op dat het wel goed gaat maar ik vind dat er gewoon een poll moet komen. en ja ik kan de uitslag zo wijzigen maar dat heb ik bij die andere poll ook niet gedaan want het kan me eigenlijk niet zo veel schelen wie er mod word (er was ook maar 25% die voor ouwe situatie gestemd had) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben. |
meen je dit nou.. moe je tegenwoordig 2 weken wachten voordat je de forums op kunt!! t dat was een tijdje geleden wel handiger.. de site groeit dan zeker wel snel :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens :))
|
Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DjRV
Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer |
oh, vroeger kon het ook bij mij, maar nu kan het opeens niet meer bij mij... naja, maakt ook niet uit :) |
|
|
|
|