return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
mods... wie bied(en) zich aan?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ Bazz
nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus


tss, ik heb ook een naam hoor:D;)
btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow?

het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik


Mr. Optimus stel je nou wel of nie beschrikbaar :thepirate
SnuggLe
Ik wil me ook wel beschikbaar stellen.
Ik zit hier niet zo lang als mensen zoals Petrus en Blighty, maar ik heb wel 'ervaring' (ehum). Ik ben een hele tijd moderator geweest op raremusicfinder.com
Niet dat dat precies hetzelfde is, maar toch.
Ik ben ook geen jong broekie meer, en ik zit hier toch wel geregeld.
Vanaf Juni heb ik echt geen meer te doen tot begin november, dus zou ik full time kunnen modden :)

Een coalitie met Petrus en Blighty lijkt me wel wat :p

Greetz,
SnuggLe
mido
quote:
Originally posted by DJ Bazz
nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen


Ben ik met je eens.


Tenslotte kennen we nu ook weer op de PvdA stemmen! :P

whehe
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54


Mr. Optimus stel je nou wel of nie beschrikbaar :thepirate


ja hoor, Spiderman stelt zich beschikbaar:D:D:D (niet beschrikbaar:D)

ik ben er toch elke dag, en vooral 's avonds ben ik er constant, mepc staat toch al de hele dag aan:)
magrec
quote:
Originally posted by DJ Bazz
nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen


1 van de 2 heeft dit ook al gedaan :)
Het gaat de goede kant op...ik hoop dat er straks dat er een leuke groep van mods kan worden samengesteld.......


en idd spiderman en tintim staan genoteerd....
Spad
Little Theseus
Damn! You Spaddo should be very bored to make such pictures.

Happy to see some mods are leavin? Guess so :rolleyes:

p.s. when r u comin to NL again?
TranceFool
Owk achteraf gezien vinnik het toch wel een aardig idee om er eens wat verandering in te brengen, maar als we het zo hadden gelaten had ik het ook nie erg gevonden.

Nog ff alvast over het stemmen: Als er 3 mods komen gaan we dan gewoon op 1 mod stemmen, dus dat de 3 mods met de meeste stemmen moderator worden. Of moet meen een 'top3' maken??
Donna
quote:
Originally posted by Spad




Hmz,cant you change that in Spad?:haha:

Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

Nog ff alvast over het stemmen: Als er 3 mods komen gaan we dan gewoon op 1 mod stemmen, dus dat de 3 mods met de meeste stemmen moderator worden. Of moet meen een 'top3' maken??


gewoon een poll en de top3 daaruit wint, zo gaat het in het echt ook, ik vind dat we het gewoon volgens 2de kamer moeten doen, iedereen heeft 1 stem
DJ Bazz
hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement