|
10 Days Off (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Config |
What the hell :D
Kzou wel eens een pre-party doen voor Tomorrowland op vrijdag 25 juli :toothless
20 juli ziet er ook belachelijk goed uit, en tegen verminderde prijs dan nog , z'n geld meer dan waard :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vree wijs :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| Fockin eh, wat een namen, it rocks to have a kot in Ghent :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Crashen bij The Godfather! |
|
|
| The_G0dfather |
| Iedereen met several hot chicks is meer dan welkom :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
What the hell :D
Kzou wel eens een pre-party doen voor Tomorrowland op vrijdag 25 juli :toothless
|
Doen!! :crazy: |
|
|
| Pumaz |
Aanwezig op 20 juli :)
Of wat dacht je? |
|
|
| Jasperovitsj |
*high five*
En kom de 25ste ook eens af :) |
|
|
| Pumaz |
| Misschien, de affiche vind ik -naar mijn smaak- een beetje minder en ik weet nog niet of ik dan moet werken.. maar het is best mogelijk dat ik afzak. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vraag me af of Boratto dan een live speelt of gewoon een dj-set. The Field is in ieder geval een live, en dat op zich is al reden genoeg om te gaan. En dan nog Dominik Eulberg en Pig & Dan, das bijna een mini Cocoon night :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| Weet je (of iemand anders) hoe Kraak & Smaak in clubs spelen? Ik heb 2 albums en een remix-compilatie van hen die ik geweldig vind :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee. Misschien eens op GC horen, daar zijn ze redelijk bekend. :) |
|
|
|
|