|
10 Days Off (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Ok, wie gaat er allemaal naar 10 Days Off op de 20ste? |
/me zonder twijfel :) |
|
|
| djcresto |
| Ik zal er ook zijn. |
|
|
| Push2005 |
Ik mss ook; als'k niet te zat ben van de dagen ervoor :p
Gaje met de trein Kevin? anders reis ik wel mee |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wie komt er allemaal met de trein? Het kan zijn dat ik ook met de trein kom, en in dat geval, afspreken in het station en dan een oldskool pita-meeting? :) |
|
|
| Push2005 |
Aan't station zijn er geen; enkel een goor hotdogkraam :p
Maar 't lijkt me wel een leuk idee.
BTW, ik koop die 10DaysOff nooit in VVK, dat zal nu toch ook niet nodig zijn met Digweed hoop ik? |
|
|
| Config |
| hoop van niet, is wel 21ste juli de dag erna dusja.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ga geen risico nemen denk ik :) |
|
|
| djcresto |
Ik heb ticketjes toch maar laten bestellen.
Naar een pitta bar gaan terwijl er op de Gentse feesten tientallen etenskraampjes zijn?
Weet nog niet of we met trein komen. Wss wel. Maar weten ook nog niet wat we ervoor gaan doen. Tis ook vuurwerk om 23u en om 24u the glimmers op pole pole. |
|
|
| Push2005 |
| Als je een HomeBanking systeem hebt kun je ze blijkbaar direct afprinten; dat spaart alweer de moeite om naar de winkel te gaan :toothless |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Gaje met de trein Kevin? anders reis ik wel mee |
Dat lijkt me de meest praktische manier.
Is je ticket al besteld? Anders mag je er gerust eentje voor mij bij doen :o |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wie komt er allemaal met de trein? Het kan zijn dat ik ook met de trein kom, en in dat geval, afspreken in het station en dan een oldskool pita-meeting? :) |
De trein had ik nog niet overwogen maar als er een meeting doorgaat ben'k daar ook wel voor te vinden ..
Ik heb echter ook nog geen ticketje op zak maar dat gaat volgens mij toch ook nooit op vooruithand uitverkocht zijn hoor. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat lijkt me de meest praktische manier.
Is je ticket al besteld? Anders mag je er gerust eentje voor mij bij doen :o |
Zal ik morgen doen :)
Moet Jack er ook een hebben ? :p |
|
|
|
|