|
10 Days Off (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| yo ik kom oek, vorig jaar was da dik fiesje ??????? |
|
|
| Jasperovitsj |
Voilą, ticket in de pocket, toch maar geen risico nemen. :)
Aan de treinende mensen en natuurlijk ook de rest die daar goesting in heeft: waar en om hoe laat meeting? En in welk station stap ik trouwens het beste af? |
|
|
| The_G0dfather |
gent sint pieters afstappen
voor de rest: dichtste met de tram is tram 1 en afstappen aan halte die savaanstraat noemt, das net voor de veldstraat. Dan moet je betje terug en straat links nemen (bagattenstraat) zodat je in de sint pietersnieuwstraat belandt en dan einde links ricthing. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voilą, ticket in de pocket, toch maar geen risico nemen. :)
Aan de treinende mensen en natuurlijk ook de rest die daar goesting in heeft: waar en om hoe laat meeting? En in welk station stap ik trouwens het beste af? |
Eigenlijk is het hetzelfde als naar de rector stappen, alleen nog 1km verder wandelen |
|
|
| Pumaz |
Pak toch de fokking tram :p
Om hoe laat moet ik jullie komen halen aan het station? :) |
|
|
| TOR |
| Trein van half elf hier, Luc? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik kom rond 23u aan in het station. :) |
|
|
| TOR |
| Dan zullen we elkaar daar wel tegen het lijf lopen :) |
|
|
| Push2005 |
| Sta anders om 22u aan mijn kot, maar eerst moet je meedoen met de ID contest :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Bon, voor de geļnteresseerden dus:
Meeting @ station Sint-Pieters, 23u-ish
TOR
Push2005
Jasper
Pumaz?
Vul maar aan, en anders komen we elkaar wel tegen in de Vooruit :) |
|
|
| Config |
Meeting @ station Sint-Pieters, 23u-ish
TOR
Push2005
Jasper
Pumaz?
Config |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoe staan ze daar trouwens tegenover fototoestellen? Mag ik een digitaal fototoestel meenemen, of heeft dat geen zin? Het zou een beetje voos zijn om dat mee te pakken op den trein en het dan te moeten afgeven aan de ingang. |
|
|
|
|