|
10 Days Off (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Tijdens het school/academiejaar doen ze daar alleszins niet moeilijk over. Geen idee of de organisatie van 10DaysOff daar andere voorwaarden voor stelt.
Normaal mag je dat bijna overal meepakken hé :) |
|
|
| Config |
| ik heb gelukkig een 3.2 pixel op mijn gsm zitten :) geen idee of fototoestellen toegelaten zijn.. |
|
|
| Eagle` |
yo, da was weer een bom van een fiesje :crazy:
ik wil de volgende tunes weten en rap:
plokke van de pf met xylofoon rond kxart na den 2e
den diggers, plokkes van kotier veur de 5e en 20 na de 5e.
Sinds wanneer draait digweed (melodische) minimal trouwes...:D
da was dik in orde ?????? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik wil de volgende tunes weten en rap:
plokke van de pf met xylofoon rond kxart na den 2e
den diggers, plokkes van kotier veur de 5e en 20 na de 5e. |
Dan zul je iets concreter moeten zijn, vrees ik :p
Feestje was geslaagd, al had John iets vroeger op het hardere werk mogen overschakelen. Zijn 2e uur was nogal vlak en inspiratieloos. Begin en einde waren echter top!
Uitstekende set van Pole Folder trouwens. |
|
|
| Pumaz |
| Ik denk dat ik in de hele avond slechts 1 plaat heb herkend, hehe :) |
|
|
| Config |
| Hier een plaat of 8-9 denk ik. Vooral Pole Folders 2de uur vond ik heel sterk. Digweed was wel in orde, laatste uur was dik ok. En die opwarmer Dan Tait draaide echt wel een hele random set in mijn ogen, maar de platen die hij uitkoos waren veelal wel goeie nummers. Een mooi avondje :) |
|
|
| djcresto |
| Dikke sfeer ook en goed geluid. Pole folder zijn stijl ligt me wel wat beter als die van diggers. Geslaagde avond! |
|
|
| Jasperovitsj |
, de reports zijn toch ook niet meer wat ze geweest zijn :p
Het was wel een leuk avondje uit, zowel muzikaal als qua sfeer. Een mix van oldskool en newskool Beta's arriveerde na een lang debat over tram of bus zo rond middernacht aan de Vooruit. Het binnengaan verliep heel vlotjes, al hadden we er al een halve marathon opzitten voor we de jassen weggestopt hadden en aan de Bacardi Room arriveerden. Dan Tait was daar aan het opwarmen, en ik had eerlijk gezegd voor 10 Days Off nog niet van deze kerel gehoord. Hij deed het niet slecht, maar zoals Config al zei was zijn set nogal random. Heel goeie tracks afgewisseld met ASOT-cheese (Sander Van Doorn en een Deadmau5-vehikel mét Anjuna-vocals :wtf: ), en het mixen was niet altijd even strak. Maar de sfeer zat er al wel in, en de zaal begin al aardig vol te lopen. Het was mijn eerste keer Vooruit trouwens, en ik was wel aangenaam verrast door de setting en de inkleding van de zaal. Qua grootte, indeling en ruimtelijk gevoel deed het mij wat denken aan Café D'Anvers, en het is eens wat anders om in een ouderwetse concertzaal te feesten. Praktisch zat ook alles goed: niet te warm, vlotte bar en bediening, geen agressieve partygangers of security. Fijner dan in veel clubs waar ik al geweest ben :) Het enige nadeel was wel dat er totaal geen controle op drugs was aan de ingang. Nu stoort het mij niet dat er af en toe een wietluchtje te ruiken valt, maar dat ze naast u gezellig een paar lijntjes coke staan te snuiven terwijl ge een piske staat te doe, da hoeft voor mij nu ook weer niet :o
Pole Folder nam dan om 1u over, en die schakelde meteen een versnelling hoger. Niet zozeer harder of sneller, maar eerder dieper en met "een edge", een zeker niveau dat de gemiddelde progdj ver overstijgt. Ik blijf dan ook onvoorwaardelijk fan van hem, en hij is nog steeds één van de dj's die het beste aansluit bij mijn persoonlijke smaak en bij wat ik van een progressive dj verwacht. Goeie tracks, minutieus opbouwen en daarbij niet kiezen voor de gemakkelijke weg, "hitjes" afwisselen met upfront en onbekende tracks, uitermate strak mixen en een amalgaam van stijlen toch tot één vloeiend geheel weten te kneden. Ik had wel de indruk dat de zaal tijdens zijn set een beetje begon leeg te lopen (nu ja), hoewel dat zeker niet aan de muziek gelegen zal hebben (Baby You! :crazy: ). Enfin, ook bij ons nam de honger de overhand, dus even snel een late night pita gaan eten, en dan net op tijd terug om de eerste tonen van Digweed te horen.
Diggers was weer zijn stoïcijnse zelf, maar dat weerhield het publiek niet om duidelijk te laten blijken dat ze er in zin hadden. De zaal zat dan ook stampvol, en gelukkig was het balkon open om de overlast beneden wat te beperken. De muziek in het eerste uur was goed, zo niet heel goed. Diepe, donkere platen met veel gevoel (Holunderbaum, ing hell wat een plaat!), en vakkundig in elkaar gedraaid met Digweed's onfeilbaar gevoel voor timing en opbouw. Na een uurtje verviel hij - naar mijn mening - echter in een nogal gemakkelijk patroon van standaard mainroom techno met steeds dezelfde sounds en opbouw. Oké, het publiek ging volledig los, maar na een tijdje werd het nogal eentonig, en ik kreeg vooral het gevoel dat Digweed hier een beetje voor de makkelijke oplossing koos. Gelukkig pikte hij de draad weer op na 5u, en was er eindelijk weer wat melodie en groove te horen in zijn muziek. Het dipje was dan ook snel over, en het laatste uur hebben we nog geshaket als gekken. :D Wel geen Dark Flower of Sugarhigh gehoord helaas :sadgreen: Daarna was het tijd om terug richting station te trekken, dus Xian heb ik helaas ook niet meer aan het werk gehoord.
Aan fanatiek trackspotten doe ik niet meer mee, hoewel ik toch een stuk of 15 bekende tracks heb horen voorbij komen. Dat maakt het ook leuk vind ik, af en toe een bekend plaatje als herkenningspunt, en dan voor de rest je laten verrassen door nieuw of onbekend werk. :) Ik kijk in ieder geval al uit naar Sasha in de Noxx, met weeral Pole Folder die de warmup voor zijn rekening neemt! \o/ |
|
|
| Xilver |
Is dat niet die Kollektiv Turmstrasse - Holunderbaum waar Jasper het over had? Kan verkeerd zijn zene, kwaliteit van da Youtube filmke zuigt een beetje. |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope, dat is niet Holunderbaum :)
Ik denk dat ik deze zelf ook gefilmd het met de GSM for id'ing purposes :D Sebiet de filmkes is proberen te uppen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sebiet de filmkes is proberen te uppen. |
Damn, they're useless. Zo'ne gsm-camera is niet echt geschikt voor het opnemen van geluid in zo'n zaal. :( Volgende keer toch maar het gewone fototoestel meenemen... |
|
|
|
|