return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
10 Days Off (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blue Sky 99
Niemand die de eerste dag, den 18e, gaat? Border community night met Misstress Barbara, Ricardo Tobar en Mr. Holden himself ... :crazy:

Naast de 20e en de 25e staat die toch ook wel met stip genoteerd bij mij .. en de 22e is verdomme ook niet slecht :tongue2
FUSyke
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Niemand die de eerste dag, den 18e, gaat? Border community night met Misstress Barbara, Ricardo Tobar en Mr. Holden himself ... :crazy:


Den 18de ga ik wss gaan. Ik moet voor den zaterdag wel nog mijnen ploeg verwisselen maar dit zal wel lukken:)

25/07 wil ik ook gaan maar dit zal niet lukken vrees ik.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by FUSyke



Dag 1 - vrijdag 18 juli 2008
Depth Charge - James Holden - Misstress Barbara
Padded Cell - Ricardo Tobar - The Emperor Machine



Dag 3 - zondag 20 juli 2008
Dan Tait - John Digweed - Kraak & Smaak
Pole Folder - Sven Van Hees - TLP - X-ian


Dag 5 - dindsdag 22 juli 2008
Anja Schneider - Barem - Exercise One
Heartthrob - Magda - Pan-Pot - Richie Hawtin



Dag 7 - vrijdag 25 juli 2008
Corrid'or - Dominik Eulberg - Gui Boratto
Jennifer Cardini - Pig & Dan - The Field - Tiefschwarz





my pick
FUSyke
Electrified Pioneer DVJ Workshop/Showcase
23 juni 2008
Op 19 juli geven de DVJ's DAN TAIT (UK) en X-IAN (BE) een showcase/workshop met de DVJ-SVM van Pioneer en jij krijgt de kans om het Pioneer Pro DJ gear daarna zelf uit te proberen! Hoe cool is dat? Het is gratis maar de plaatsen zijn beperkt, dus laat snel je gegevens achter op www.pioneer.be/10daysoff.
Wij laten je binnenkort per e-mail weten of jij erbij bent op 19 juli in het SMAK om 16:00 uur stipt.
Config
Ok, wie gaat er allemaal naar 10 Days Off op de 20ste?
FenixStyle
quote:
Originally posted by Config
Ok, wie gaat er allemaal naar 10 Days Off op de 20ste?


Ik moet werken de dag erna, anders was ik graag eens naar Gent afgezakt..
Jasperovitsj
De kans is zeer groot. :)
TOR
Kindred Spirits will make an appearance :cool:
FUSyke
Timetable
Jasperovitsj
3 uur Diggers! :crazy:

lievez
Zondag aanwezig \o/

hopelek niet te veel johny en marina's in den bacardi room (of waar wast weeral :p)
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
3 uur Diggers! :crazy:


woota :tongue2 :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement