return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<------------------- (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
Wie heeft dit bedacht. Lekker SCHRAAL. De man van het forum staat niet eens in de lijst. Staan er alleen maar nerds en losers. Wat een grap. Hoe verneuk ik het forum nog meer stem op deze kneuzen!!!!! :haha: :haha: :haha: :p
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Lijst TinTim is samen met New Wave ja, wij willen het wel samen doen. Wil je een van ons niet als mod, dan kan je ook voor één van ons kiezen, das de achterliggende gedachte:)


Stem op mij

Waarom?

Ik ben ten eerste vaaaaak op het forum
Ik sta voor humor (belangrijk!)
Ik ken iedereen wel, en iedereen kent mij wel:D
Ik wil gewoon een gezellig forum terug!

Waarom zijn er zoveel mensen weg?

Dat wil ik niet meer

Ik wil een hecht forum, waar iedreen graag terugkomt!

Tot zover de zendtijd voor politieke partijen:D:D:D



Mwjha dat klopt, De manier hoe optimus en ik nu met elkaar omgaan is echt perfect, dat zie je nu nog maar heel weinig.........
daaruit is het idee ontstaan om het samen te doen.
De punten die Optimus genoteerd heeft die ondersteun ik met beide handen.
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Wie heeft dit bedacht. Lekker SCHRAAL. De man van het forum staat niet eens in de lijst. Staan er alleen maar nerds en losers. Wat een grap. Hoe verneuk ik het forum nog meer stem op deze kneuzen!!!!! :haha: :haha: :haha: :p


heej nerd en ik dan?:p:D:D:D
mido
Nou van mij mag dit forum helemaal de tievus in gaan!
whahaha

En dan mag iedereen naar HouseNation komen!

:D
Little Theseus
Geen programma, geen gezeik, jullie een beetje overhalen om mij tot mod te stemmen zeker, stem alleen op mij als je denkt dat het hier beter wordt als ik moderator ben - in wiens voordeel dan ook.
Glaniskanis
Ik wilde graag Remy D's schraalgerukte kinderarm ook in de lijst met te kiezen mod's zien want dat vind ik toch wel zon geile rakker
Mijn stem gaat naar Remy D dus :p:haha::haha:


Greetz,
Glaniskanis
Dr. Kuipers
Heb ook gestemt... :)
TimeportE
just done it!
WTB
Heb net een mailtje ontvangen ter bevestiging van wat ik gestemd heb: en het KLOPT!! Goed werk magrec met dat 'formpje', ziet er goed uit (de achtergrondkleur van de pagina niet daarentegen :o).

WTB.
magrec
quote:
Originally posted by WTB
Heb net een mailtje ontvangen ter bevestiging van wat ik gestemd heb: en het KLOPT!! Goed werk magrec met dat 'formpje', ziet er goed uit (de achtergrondkleur van de pagina niet daarentegen :o).

WTB.


ja hmm ik had nog ff een scriptje moeten hebben die automatisch berichtjes terugstuurt want kheb nu al 23 mailtjes verstuurt :D..

John
ik heb ook gestemd:)
verder sluit ik me aan bij wat Little Theseus zei, wel een beetje rot dat ik nou iemand na doe:D

quote:
Geen programma, geen gezeik, jullie een beetje overhalen om mij tot mod te stemmen zeker, stem alleen op mij als je denkt dat het hier beter wordt als ik moderator ben - in wiens voordeel dan ook.
SnuggLe
Boeiend dat mensen andere mensen overhalen...
Sommige lui hier kunnen naar mijn mening niet eens een objectief oordeel geven, omdat ze OF de helft van de mensen op de lijst niet kennen, OF hier pas lid zijn, OF zomaar stemmen op iemand.
Daarom is het juist goed dat mensen even zeggen waarom zij moderator zouden willen worden. Misschien wil er nl. iemand alleen maar moderator worden om de members eens flink onder de duim te kunnen houden.....
Dus zeur niet zo op mensen die een 'programma' hebben, laat die gewoon lekker in hun waarde.

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement