|
Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<------------------- (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
laten we dat maar hope ;) |
|
|
| SnuggLe |
Ik denk:
1. Petrus
2. Blik
3. Yarnie
4. SnuggLe
5. Blighty
Zoiets dnek ik... |
|
|
| blighty |
Hi,
En bedankt heh :(
Greetings,
Blighty |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi,
En bedankt heh :(
Greetings,
Blighty |
we will see we will see, er hebben nu 43 mensen gestemd :gsmile: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi,
En bedankt heh :(
Greetings,
Blighty |
He das niet negatief bedoeld. Het is gewoon een hersenspinsel. Maar het kan ook dat jij 1e staat....Maar dit is gewoon wat ik opmaak van mensen die hier zeggen wat ze gestemt hebben, en wat ik hoor op IRC wat de mensen hebben gestemt. Ik zal wel net 4e worden ofzo :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Miss Proximus |
Profeetrus 4 Mod!!!
Nummer 2: Little Theseus
Nummer 3: John
:)
Dat is mijn perfectie drie-eenheid :)
Succes allemaal!!!!! |
|
|
| basvh |
dit heb ik gestemt:
lijst_1_moderators: TranceFool
>lijst_2_moderators: Blik
>lijst_3_moderators: Optimus |
|
|
| serialkillah |
ik heb ook gestemd
1 snuggle
2 blik
3 petrus |
|
|
| Apoptosis |
| Myn vote is ook gedaan... :crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Profeetrus 4 Mod!!!
Nummer 2: Little Theseus
Nummer 3: John
:)
Dat is mijn perfectie drie-eenheid :)
Succes allemaal!!!!! |
Tnx Babe!
Ik heb ook me stem laten gelden, dus ben benieuwd. |
|
|
| Muppet |
1:blik
2:snuggle
3:Petrus
das mijn vote
Greetz Muppet |
|
|
| New Wave |
Hey macrec, paas eens effe een tussenstand man!!
Ik wil weten of ik al 1 stem heb :p |
|
|
|
|