return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<------------------- (pg. 5)
View this Thread in Original format
Donna
1. LT
2. Petrus
3. Snuggle

Lijkt me dat ze man genoeg zijn deze sooi te runnen en niet te mieterig zijn een fikse discussie af te doen als *closed* en t een flamewar noemen alleen omdat ze t verbaal nie meer redden.
Ik vind deze verkiezing eg wel belangrijk omdat de sfeer valt en staat met de *leidingevenden*,en dan niet met leidingevenden die zo prachtig mooi regeltjes opstellen zich er vervolgens zelf niet aan houden en een ander er WEL op te wijzen....
Goodluck guys;)
magrec
WHO THE IS MOEBIUS meld je ff.....

want euhm???? ik zie ook dat deze persoon nog nix gepost heeft in dit forum (of ergens anders) hiermee ga ik en anderen niet akkoord natuurlijk...
blighty
Hi Magrec,

Moebius is een vriend van mij, hij is een relatief nieuw lid en was ook op de meeting van Innercity en Qontact 2002. Hij zal zo wel wat posten denk ik.

Greetings,
Blighty

[edit] Check anders de meeting foto van Inner [/edit]
AFTERNATIVE
Wordt hier vals gespeeld??

blighty
Hi,

Jezus, freak meteen niet zo mensen :rolleyes: Ik had moebius net gebeld of ie een reply wilde posten. Dat heeft ie gedaan. Heel simpel. Maar omdat ik daar altijd op TA.com zit te kijken heeft ie dat per ongeluk gedaan op mijn account (weet je nog, 2 account op een pc is niet mogelijk)

Nergens voor nodig om mij te beschuldigen, zou werkelijk de laatste zijn die zich wend tot dit soort .

Greetings,
Blighty
Moebius
Hier Moebius nog een keer nu op me eigen account....
Sorry dat het mis ging maar om het nu meteen vals spelen te noemen lijkt me een beetje overdreven......maar als nieuwe member heb ik gewoon recht om te stemmen lijkt me .....:) hopelijk is nu alles weer recht gezet....
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by blighty
Hi,

Jezus, freak meteen niet zo mensen :rolleyes: Ik had moebius net gebeld of ie een reply wilde posten. Dat heeft ie gedaan. Heel simpel. Maar omdat ik daar altijd op TA.com zit te kijken heeft ie dat per ongeluk gedaan op mijn account (weet je nog, 2 account op een pc is niet mogelijk)

Nergens voor nodig om mij te beschuldigen, zou werkelijk de laatste zijn die zich wend tot dit soort .

Greetings,
Blighty


hehe, ok dan , ik wou aleen ff verklaring , vond het nogal vaag:tongue3
TranceFool
Ik kan volgens mij toch nie meer winnen dus het maakt mij nie echt veel uit :p

Ben eigenlijk dan wel benieuwd hoe je je 2e en 3e keus heb gemaakt??:)
magrec
ok chill maar mensen is al goed :)
Jappio
quote:
Originally posted by magrec


we will see we will see, er hebben nu 43 mensen gestemd :gsmile:

Hoeveel members zijn er eigenlijk die kunnen gaan stemmen? Kunnen we het opkomstpercentage berekenen lol:D :D :D :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by blighty
Hi,

Jezus, freak meteen niet zo mensen :rolleyes: Ik had moebius net gebeld of ie een reply wilde posten. Dat heeft ie gedaan. Heel simpel. Maar omdat ik daar altijd op TA.com zit te kijken heeft ie dat per ongeluk gedaan op mijn account (weet je nog, 2 account op een pc is niet mogelijk)

Nergens voor nodig om mij te beschuldigen, zou werkelijk de laatste zijn die zich wend tot dit soort .

Greetings,
Blighty


Maakt ook niet uit, ik neem aan dat het voor de stand niet veel uit gaat maken op het einde. Ik vind alles best, zolang jij hem maar niet 'strategisch' stemgedrag aanpraat enzo, maar ik neem aan dat je niet zo bent, anders kunnen wij ook allemaal vrienden optrommelen. Maar dat is hier nergens voor nodig. En dan nog: des te meer mensen op het forum, des te beter......toch?

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe


Maakt ook niet uit, ik neem aan dat het voor de stand niet veel uit gaat maken op het einde. Ik vind alles best, zolang jij hem maar niet 'strategisch' stemgedrag aanpraat enzo, maar ik neem aan dat je niet zo bent, anders kunnen wij ook allemaal vrienden optrommelen. Maar dat is hier nergens voor nodig. En dan nog: des te meer mensen op het forum, des te beter......toch?

Greetz,
SnuggLe


Ach wat boeit t, wie zien het vandaag of morgen wel. Ben benieuwd wie hoge ogen gaat gooien ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement