|
Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<------------------- (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
ik ben niet zo geweldig vaak opt holland forum, dus kennik niet veel mensen hier.. dus heeft mij besloten om niet te stemmen:cool:
tenzij jullie me nu allemaal beginnen te flamen dattik wel moet stemme natuurlijk;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by mantisnl
ik ben niet zo geweldig vaak opt holland forum, dus kennik niet veel mensen hier.. dus heeft mij besloten om niet te stemmen:cool:
tenzij jullie me nu allemaal beginnen te flamen dattik wel moet stemme natuurlijk;) |
Je mag nooit je stem verloren laten gaan :p |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ach wat boeit t, wie zien het vandaag of morgen wel. Ben benieuwd wie hoge ogen gaat gooien ;) |
/me gaat geen hoge ogen gooien, heb er weinig goeds over gehoord. maar dat maakt mij ook niet veel uit of ik nu wel of geen mod ben, ik zal niet ineens minder gaan posten |
|
|
| Optimus |
stem op mij
de minderheidsspartij! |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Optimus
stem op mij
de minderheidsspartij! |
:whip: :whip: :whip:
nee stem op mij, ik ben hier de minderheispartij |
|
|
| Optimus |
ik ben sjnees
ik zit in de minderheid hier!:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| He Bamibal :) zal ik anders nog ff op jou stemmen. Die strebers gaan er wel erg in op jij bent tenminste niet zo. hahaha Spiderman ruld |
|
|
| Dj Alpha |
oke dan ook maar mijn stem :) (HEE WTF HIJ IS TRUG lol :D)
Als er hier 2 mensen van mij mod mogen worden is het Snuggle en Peter :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ben sjnees
ik zit in de minderheid hier!:D:D:D |
Ga jij maar eerst even een inburgerings cursus volgen!!! :) |
|
|
| franzelare |
mijn stemmen zijn nog tekoop hoor!
wie bied? |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | mijn stemmen zijn nog tekoop hoor!
wie bied? |
ja ikke, krijg je een exclusive DJ Bazz liveset :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
mijn stemmen zijn nog tekoop hoor!
wie bied? |
Van Lijst TinTim krijgt u een volledige verrassings pakket met vele nuttige hebbedingetjes.
De zomer komt er weer aan en daarom hebben wij het standaard pakket aangepast.
U zult geen spijt krijgen als uw keuze valt op lijst TinTim.
|
|
|
|
|