return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<-------------------
View this Thread in Original format
magrec
ok jullie kunnen stemmen op:

http://www.modje-stemmen.tk

Vul gewoon jouw top 3 in van favoriete moderators de mods die zich hebben aangeboden zijn:

!_petrus_!
Blighty
Blik
DJ Bazz
John
Lijst TinTim
Little Theseus
New Wave
Optimus
SnuggLe
TranceFool
Yarnie


LET OP je moet je e-mail adres ook invullen dan kan ik je een reply sturen met alle gegevens die ik ook jeb gekregen krijg je de verkeerde info of krijg je helemaal geen info mail me dan ff: [email protected]

..ik wil niet zeggen dat je hem binnen 2 minuten antwoord krijgt maar op het einde van de dag (24 uur) moet je hem krijgen..


stemmen tot woensdagavond dan heb je donderdagmiddag de uitkomst en hebben we nieuwe mods zodat het forum weer gezellig gaat worden hoop ik...:)

grtz magrec
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec
stemmen tot woensdagavond dan heb je donderdagmiddag de uitkomst en hebben we nieuwe mods zodat het forum weer gezellig gaat worden hoop ik...:)



hmm, het ligt niet alleen altijd aan de mods als je het over de gezelligheid hebt.......

maar oke ik doe me stemmetjes
DJ Bazz
/me heeft gestemd, ennuh belangrijk om niet te vergeten

DJ Bazz for Mod!
DJ Bazz is at your service!


hehe:D:D
DJ_Siesta
best wel grappig deze verkiezingen :). ,oja als ik meedeed zou ik zeggen waarom ze op me moeten stemmen

Wat zijn jullie ideeen om dit forum te verbeteren?


chus
Jappio
Jep Siesta..

WE WANT PARTIJPROGRAMMA'S!!!! lol
SnuggLe
Vote for SnuggLe! :)

Ik stuur ook mijn top 3 door.

Waarom je op mijn zou moeten stemmen? Tsja...
Ik heb wat ervaring....
Ik ben vaak online.....
Ik zit veeeel op IRC...
Ik heb geen problemen met mensen hier....
Ik wil gewoon dat het TA NL forum weer een gezellig forum wordt, en dat het gewoon een hechte club is. Geen gedoe, geen gezeik, geen geflame...

Maar ik vertrouw erop dat iedereen zelf wel weet op wie die het beste kan stemmen. Er zijn meerdere goede namen in het lijstje, waardoor ik het moeilijk vind om mezelf aan te prijzen.

Greetz,
SnuggLe
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vote for SnuggLe! :)

Ik stuur ook mijn top 3 door.

Waarom je op mijn zou moeten stemmen? Tsja...
Ik heb wat ervaring....
Ik ben vaak online.....
Ik zit veeeel op IRC...
Ik heb geen problemen met mensen hier....
Ik wil gewoon dat het TA NL forum weer een gezellig forum wordt, en dat het gewoon een hechte club is. Geen gedoe, geen gezeik, geen geflame...

Maar ik vertrouw erop dat iedereen zelf wel weet op wie die het beste kan stemmen. Er zijn meerdere goede namen in het lijstje, waardoor ik het moeilijk vind om mezelf aan te prijzen.

Greetz,
SnuggLe


symphatiek stukje (Y)
nu ff w88 op de volgende programma's :)
magrec
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


symphatiek stukje (Y)
nu ff w88 op de volgende programma's :)


ey gek had dan ff gewacht met stemmen :eyespop: :gsmile:
hehe mssls
DJ Bazz
DJ Bazz at your service,

hier dus ff mijn propaganda
ik ben zeer objectief en vastberaden
ik heb nog nooit problemen gehad met andere TA'ers
ik ben altijd aanspreekbaar
ik ben zeer vaak online op het TA forum (heb iets van 10 tussenuren in de week dus dat komt dan overdag ook wel goed)
enneh gewoon stemmen op mij dus
Blik
wat een bull, hoezo staan new_wave en optimus er 2 keer in??? lijst tintim en optimus en new_wave apart??

maarreh natuurlijk stem op mij, ik heb nooit iets verkeerds gedaan, en ik ga geen partijprogramma opdreunen waar toch niks van waar gemaakt word :D

blighty
Partijprogramma van Blighty:

- Ben een van de oudste TA's
- Ben zeeer objectief
- Hecht veel waarde aan "normaal" bedrag (dus geen kwetsende opmerkingen of gespam)
- Hou van deze site en het forum
- Ben muziekliefhebber in hart en nieren
- Ben en blijf normaal

Greetings,
Blighty
Optimus
Lijst TinTim is samen met New Wave ja, wij willen het wel samen doen. Wil je een van ons niet als mod, dan kan je ook voor één van ons kiezen, das de achterliggende gedachte:)


Stem op mij

Waarom?

Ik ben ten eerste vaaaaak op het forum
Ik sta voor humor (belangrijk!)
Ik ken iedereen wel, en iedereen kent mij wel:D
Ik wil gewoon een gezellig forum terug!

Waarom zijn er zoveel mensen weg?

Dat wil ik niet meer

Ik wil een hecht forum, waar iedreen graag terugkomt!

Tot zover de zendtijd voor politieke partijen:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement