return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Vad gör er glada?
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Jag har märkt att jag blir glad för rätt små saker nu för tiden.. det har jag aldrig blivit förut.. jag blev nyss stormglad för att en fd flickvän ringde.
Skulle det varit för 5 månader skulle jag inte brytt mig..
Har jag mognat?

En följd fråga. Vad gör er glada?
Lista 4 saker!
lonne
1.Bra väder (
lonne
Blev ngt trassel,får göra ett nytt försök.

1.Fint väder( när solen tittar fram blir jag på så mkt bättre humör)
2.Ledighet,semester och fritid från jobbet är ngt jag gillar.
3.Ute och festa med nära och kära under rätt omständigheter.
4.Komplimanger av alla dess slag. :gsmile:
x-dream
quote:
Originally posted by lonne

1.Fint väder( när solen tittar fram blir jag på så mkt bättre humör)
2.Ledighet,semester och fritid från jobbet är ngt jag gillar.
3.Ute och festa med nära och kära under rätt omständigheter.
4.Komplimanger av alla dess slag. :gsmile:


Jag slår i spiken å säger det samma.....:D :D :D :D
SteveTranz4ever
Närmsta vännerna..
Lediga dagar...
Fester med skön stämming varma dagar...
Folk med humor...
Underbar musik (läs trance)
Resa och träffa människor...
Att man är ledig imorgon Måndag den 20e :gsmile:
Dj_ExOn
Party!
mindshooter
Bra musik
Träffa och lära känna trevliga människor (umgås)
Frihet
Fint väder
Connector
En fet Hiver & Hammer remix blir jag glad över :)
Ravesquad
edit
Amnezia
1. parta med vännerna ;)
2. trance,prog m.m ujuj :crazy:
3. ledig
4. studenten 20 dar kvar:D

SWE_TRANCE
1. Ledighet
2. Fint väder
3. Bra musik
4. Träffa människor

De 4 grundstenarna i livet skulle man väl kunna säga... ;)
Vitryss
En jävla massa, men för att det är kul att retas;

Droger! Det är juh så jävla skoj, :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement