return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
דע את האויב
View this Thread in Original format
eXeTik
משטרת ישראל ניסתה להתחכם והציבה הרבה מצלמות שהם ברזל בלבד ומספר קטן של מצלמות פעילות.
ישנם מספר הבדלים מהותיים בין שני הסוגים, הבדלים המאפשרים זיהוי מהיר של מצלמות האמיתיות, וזאת על מנת לאפשר לנו (הנהגים הישרים) להישמר מפניהן.
באופן עקרוני האמיתיות מוצבות בדיוק במקביל לכביש בעוד הדמה מסובבות קלות לפנים הכביש, כמו כן מבנה הקופסא שונה במקצת: לאמיתיות החלק העליון בשיפוע ולדמה חלק עליון ישר.

:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
arik
למה אתה בדיוק מתכוון שאתה אומר עמודים?
Agent-Fire
נדמה לי שזה העמודים של המצלמות בכבישים...
MoSH_MaN
אהההה עכשיו הבנתי

אתה מזהיר את הנהגים שישימו לב:toocool:
NyKoN
רגע
זה העמודים הכתומים האלה נכון?
eXeTik
זה קטע שמצאתי באינטרנט, יענו איך לדעת מה זה עמודי דמה ומה זה מצלמות אמיתיות... נגיד אתה דופק מהירות ואתה רואה מצלמה... אז עכשיו אתה יכול לדעת אם זה עמוד דמה או שבאמת צריך להאט :)
Agent-Fire
לא קלטתי את הקטע של איפה שהעמודים מוצבים...

תן לינק למקום שממנו לקחתה את זה
eXeTik
פייר יא שרוט, אתה לא יודע מה זה מצלמות מהירות?!?!?!?
yahel222
ואי אחי תן לינק לאיפה שמצאת את זה
אני וחברים שלי צריכים את זה דחוווף

יש לי חבר שכבר קיבל קנס 1000 שקל בגלל מצלמה
eXeTik
דותן- זה כולה קובץ וורד
יענו הייתי באיזה פורטל מכוניות והיה (לא זוכר איזה) והיה שם לינק לזה
זה לא איזה אתר אנדרגראונד שמוקדש לאיך לחמוק מהמשטרה (רעיו אדיר ד"א :))
בכל מקרה... הפוסט הראשון שלי זה קופי ופייסט לקובץ הוורד הזה, לא כתוב שם מילה יותר ממה ששמתי פה

Agent-Fire
quote:
Originally posted by eXeTik
פייר יא שרוט, אתה לא יודע מה זה מצלמות מהירות?!?!?!?


אני יודע מה זה המצלמות האלו, פשוט לא הבנתי את ההבדל בדרך שהאמיתיות
"מוצבות לדרך שמוצבות ה"מזוייפות
Dark-Rain
באמצע נהיגה זה קשה לראות אם המצלמה ישרה או עקומה,
אני בודק לפי הפתחי איוור...

אם תשימו לב רק לאמיתיות יש פתחי איוור מאחורה, די בולטים מרחוק.
למזויפות אין בכלל פתחי איוור.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement