|
עבודה בחופש
|
View this Thread in Original format
| dj trinity |
איזה עבודה הייתם ממליצים לחפש...
אני מרושש!
טוב נו אולי בגלל שאני קיבוצניק!:eyes: |
|
|
| Scorchio |
נער ליווי
סתם
:)
תמצא עבודה באיזה פיצריה |
|
|
| dj trinity |
| גיל מהפה שלך לאוזניים של אלוהים |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| תנסה לעבוד בכל מה שיצא לך ממנו כסף |
|
|
| Segev |
| מה זה איזה עבודה אתם ממליצים כל עבודה מעל 18 שקל שאתה מוצא תיקח היום אין הרבה עבודות בשוק |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תקליטן :) |
גיל זה החלום של כולם פה נראה לי...
:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Gil Shwarts |
אם מישהו מכאן היה גר באיזור שלי
כנראה שהחלום שלו היה מתגשם נמרוד |
|
|
| Dj Moriano |
אני ממליץ לכל מי שיכול להגיע להרצליה לנסות בטאוור רקורד בקניון
שבעת הכוכבים יש להם שם
2xcdj-100S
1xdjm-300
sony mdr-700
שווה לא?!
אבל אתם חייבים להיות מעל גיל 16.... |
|
|
| arik |
אם כבר מדברים על עבודות
אז כבר ביתה לי משמרת אחת בקולנוע כסדרן
שחזרתי הביתה כמעט התעלפתי מרב שהייתי עיף
אני ממליץ על פסט פוד
אבל אתה יכול גם למקור לימונדה ברחוב!!
זה נראה לי עסק מצליח |
|
|
| MoSH_MaN |
פסט פוד זה חרא
שמע כאן בכפר יש בריכה ולעבוד שם זה אדיר
חבל שאני לא יכול לעבוד ביולי
סעמק
אני לא כאן 3 שבועות |
|
|
| dj trinity |
מחפשים שם עובדים?
(טאוור רקורד) |
|
|
|
|