|
Mysteryland (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Biohazard
laat judge maar staan, scotty en matty zijn veel beter |
/denkt terug aan judge set van afgelopen qontact...
WTF.. NOG beter!!
WOOOOOOOOOT :D :D
hehe
bij jou is ook alles kaas he :tongue2 |
|
|
| Donna |
Hmmja,ruigoord is een onderdeel van spaarnwoude,tis alleen aan de andere kant,dus meer naar amsterdam toe,er werden vaak illegale feestjes ook gehouden,heksenmeuk ook en weet ik veel,er worden nog steeds elke maand minder bekende feesten gehouden,wilde er eigenlijk altijd al s naartoe maar nooit van gekomen.
Maar tis nog steeds t zelfde prob als de andere kant,er is vlgns mij nog steeds maar 1 weg die ernaartoe leidt :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by magrec
kaasnicht :toothless :D :tongue2 |
kaas? Rank 1 is dus echt wel top of the shelf!!
tsssssss, dat jij nou alleen maar naar die simpele monotone proggresife luistert! :mad: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
tsssssss, dat jij nou alleen maar naar die simpele monotone proggresife luistert! :mad: |
Zou je zelf ook ééns moeten doen man, :disbelief |
|
|
| basvh |
| als cocoon komt hosten grote kans dat sven vath komt of zie ik dat verkeerd? |
|
|
| ampburner |
| sterker nog, Sven heeft zelf gezegd dat hij dit jaar niet op DV staat, maar op ML, omdat cocoon daar een tent host (afkortingen, gotta love'em :wtf: ) |
|
|
| magrec |
Deze namen staan in de spits:
Armin van Buuren, Sven Väth, Judge Jules, Seb Fontaine, Sonique, Junior Sanchez, Johan Gielen, Dave Seaman, Pascal FEOS, Mousse T., Tom Novy, Funk D'Void, Joost van Bellen, Vitalic, Marco V, Felix da Housecat, Roog, José de Divina, Scott Bond, Lucien Foort, Ferry Corsten, Johannes Heil (live), Kai Tracid, Olav Basoski, Dumonde, RANK1, Cosmic Gate, K.Cee, Michel de Heij en Westbam,
de rest schijnt vandaag ook bekend te worden gemaakt :D |
|
|
| kolkiewolkie |
Justin (dr. kuipers dus) het flikkert me helemaal NIX als je geen geld hebt maar hier MOETEN we naar toe :D :D :D
dan sluit je maar een nieuwe lening af of zo :p :p
/me drewls all over the keyboard |
|
|
| DJ Bazz |
w0000000t!!!!!
die line-up ziet er echt wel rielekst uit,
ik MOET daar heen, alleen nu nog vrienden zien mee te krijgen, maar dat gaat moeilijker worden:whip:
de meeste zijn nogal sloebers;) :p :D |
|
|
| AlFerox |
godver,
waar is DJ Jurgen!? :mad: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by AlFerox
godver,
waar is DJ Jurgen!? :mad: |
Als je nu serieus ben dan krijg je gelijk ban aan de broek!
Alles wat je niet wilt horen vertegenwoordigt DJ Jurgen wel. |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Als je nu serieus ben dan krijg je gelijk ban aan de broek!
Alles wat je niet wilt horen vertegenwoordigt DJ Jurgen wel. |
Maar Jan en Gee Spot zijn wel oke toch? :disbelief |
|
|
|
|