return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Mysteryland (pg. 6)
View this Thread in Original format
Optimus
ikke morgen kaartje kopen, Bastiaan ook!!:):):):tongue3 :eyespop: :wtf: :toothless

Tim, jij ook gaan hoerrrrrr!
Flipper01
Ziet er heel lekker uit!! Ik wacht nog ff met t halen van en kaartje tot ik terug ben van vakantie denk ik..
Ik zit ook nog te twijfelen of ik voor Mysteryland ga of Nature One, wat me ook heel vet lijkt.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by tijs08


daar is een eigen thread voor hoor!


hallo newbie :p

whwhehehe
Little Theseus
whoeeiiii ik heb mn kaartje hoor!
Prox kwam jij nou ook eigenlijk of niet?

Kheb dr weer ranzig veel zin in, maar eerst nog awakenings!
Miss Proximus
ik hoop dat ant en ik met joop meekunnen ;)

maar anders koop ik wel gewoon een kaartje want ik heb m-land altijd supergevonden :) behalve indoor in de jaarbeurs een tijdje terug :p
magrec
ik gaat ook weer kaartjes kopen en eindelijk krijg ik weer wat volk mee :) kunnen ze feesten in de buurt gaan ze niet mee (impulz) moeten ze weer pokke eind reizen gaan ze wel mee....
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
ik gaat ook weer kaartjes kopen en eindelijk krijg ik weer wat volk mee :) kunnen ze feesten in de buurt gaan ze niet mee (impulz) moeten ze weer pokke eind reizen gaan ze wel mee....


PRECIES!!

dit herken ik ook.. tis zelfs zo erg dat ik niet naar impulz ga (zoals het nou lijkt) en wel naar pvd@club eau... terwijl het laatste ongeveer 3 keer zo ver rijden is...

overigens is dat bij mysteryland weer niet het geval... dan moet ik weer terugvallen op mijn contacten via TA :happy2: :toocool: :) ... volgens mij heeft mysteryland voor een boel mensen nog een gabberimago (terwijl je ruwweg kunt zeggen dat dat min of meer ontbreekt dit jaar...isn't it ironic)
magrec
ow ik ga gewoon in mijn ééntje nu naar impulz komen toch wel bekenden van school enzo en wat volk die ik ken uit the Q plus de ta peepzz ga me wel vermaken...
Muppet
Weet iemand de tijden van het feest, van hoe laat tot hoe laat het duurt???


Greetz Muppet
Optimus
ik heb me kaartje al hoerrrrrrrrrrr

Optimus
quote:
Originally posted by Muppet
Weet iemand de tijden van het feest, van hoe laat tot hoe laat het duurt???


Greetz Muppet


op mijn kaartje staat 12 uur.

Ik denk dattie middernacht (12 uur dus) weer afgelopen is.
!_PeTrUs_!
IK KOM OOK!!


nog wel ff kaartje halen dus ;), maar dat komt wel goed!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement