|
Mysteryland (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Ik ga ook:D:D:D:D:D:D:D:D:D...samen met een vriend...ff kaartjes halen
Greetz Muppet |
|
|
| DJ Bazz |
| ik ga er ook heen samen met een chick, we moeten alleen nog ff kaartjes halen maar dat komt wel goed:) ik zal haar trouwens ook wel ff naar dit forum sturen want ze is ook een vette addict:) |
|
|
| Optimus |
| foto foto foto foto foto:D:D:D:crazy: :happy2: :tongue3 :toothless :eyes: |
|
|
| DJ Bazz |
| komt eraan, ze is blond btw heeeeeeel blond:crazy: |
|
|
| Miss Proximus |
als ze maar niet dom is want dan valt ze zo uit de toon bij de andere vrouwen op dit holland forum :stongue: ;) :stongue:
kinkje in de kabel.....ik ga hopelijk niet naar Mysteryland...want ik wil naar de UK dat weekend :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
als ze maar niet dom is want dan valt ze zo uit de toon bij de andere vrouwen op dit holland forum :stongue: ;) :stongue:
kinkje in de kabel.....ik ga hopelijk niet naar Mysteryland...want ik wil naar de UK dat weekend :) |
ze mag der haar niet verven van mij hoor, dus dat kan nog moeilijk worden:D |
|
|
| Optimus |
| waar blijft die foto dan?;):D:D:D |
|
|
| DJ Bazz |
ik zie haar dinsdag pas weer:(
dus dan zal ik wel samen met haar dit forum wel ff bezoeken, als ik het dan niet te druk heb met andere dingen;):P:D |
|
|
| Optimus |
| Mauro Picotto zal op Mystery Land een exclusieve live-act gaan doen!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
Mauro Picotto zal op Mystery Land een exclusieve live-act gaan doen!!!!!!!!!!!!! |
Dat klinkt zwaar vet Optimus!!! Ben echt benieuwd hoe dat zal zijn...
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Whehehe Mauro ook op Mystery Land.
Dat wordt echt een sfeervol feestje :p |
|
|
| heikster |
Klopt ja, ik zag dat Tjeerdo (de man van ID&T) het op verschillende fora had neergezet.
Maar ja, ik heb al een kaartje en dit is zeker een extra toevoeging van een-die-wil-ik-zien-dj. |
|
|
|
|