| Miss Proximus |
ik wist t lekker al :p haha
donderdagavond gehoord van MIJN mannetjes bij ID&T :)
ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!! ID&T koopt de Cubic en als t heel erg meezit heeft Ant strax een residency! :D
Bellie......we komen in Purmerend wonen (j/k)..was t maar waar!! Lekker dichtbij alle fun :)
En trouwens......ik ga TOCH naar ML...ik dacht..die engelsen moeten maar hier komen :D hehe |
|
|