|
Mysteryland (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| ziet er wel lekker uit ja, ik ga eens kijken of ik vrienden mee kan krijgen.... |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by Muppet
I've dead and gone to heaven, wat een kwijl line-up...nu even vrienden overgaan halen om mee te gaan...ze moeten nu wel
P.s: Kan iemand van 16 ook binnen komen?? (ben ik namelijk)
Greet muppet |
het is buiten hoor! :toothless ;) |
|
|
| basvh |
| ja hoor lekkere line up, q dance tenst wordt zker beuken. denk wel dat ik er bij ben |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
vind Dancevalley toch beter :) |
daar is een eigen thread voor hoor! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by ampburner
het is buiten hoor! :toothless ;) |
:clown: :clown: :clown: :clown: Ik zal het beter formuleren
Is er een leeftijdsgrens bij dit feest?
Greetz Muppet |
|
|
| tijs08 |
tuurlijk! is ID&T he dus das tegenwoordig dikke met controle enzo.. moest me laatst zelf legetimeren.... maar je kunt natruulijk altijd de gok nemen.
Petje op ff je snor laten staan (als je die al hebt) :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
Petje op ff je snor laten staan (als je die al hebt) :D |
schaamhaar (als je dat hebt:D)op je bovenlip plakken?:D:D:D |
|
|
| magrec |
ja of gewoon je rijbewijs laten zien :D :D :D
whehe vanaf vandaag kan ik dat namelijk wel~!!!!!!!:haha:
(ok niet in 1x maar voor de 2x woeiiiii broem broem toet toet) |
|
|
| Little Theseus |
WESTBAM!!!!!!
w0000000000000tt!!!!!
Tin je hoort nog van me, ik ga ff goed kijken of ik hier toch wel heen kan of niet pff hee!!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
WESTBAM!!!!!!
w0000000000000tt!!!!!
Tin je hoort nog van me, ik ga ff goed kijken of ik hier toch wel heen kan of niet pff hee!!! |
gewoon gaan nerd, en Tim en Jeroen, jullie ook?:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
gewoon gaan nerd, en Tim en Jeroen, jullie ook?:D:D:D |
Ik kom je ook wel ff stevig van achter penetreren TiNNNNnnNNNnnNnn! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kom je ook wel ff stevig van achter penetreren TiNNNNnnNNNnnNnn! |
ik zal m de komende maanden wel wat oprekken voor je want zoveel is ie niet gewend:D:D:D |
|
|
|
|