|
ISOS3 Release party line-up (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
| Joo, Jappio, bedankt he, we zijn weer verzekerd van een mooi avondje zo...!! :D :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
nou kga ze morgen maar ff halen dan.. en goed dat je het zegt Jappio, dat het niet de RI in R'dam is.. anders was ik echt VEEEEELs te ver door gelopen en moest ik weer he-le-maal terug lopen naar Mid-Town :D
|
Arme ik.. :rolleyes:
Je kan trouwens ook kaartjes halen bij:
Mid-town zuidplein, de chill-out (bijenkorf dus), basic beat, out-fitz (op de lijnbaan, dat winkeltje met die vage kleren bij de AH), en velvet op de oude binnenweg..
Keus zat tijs :D
LtR! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Je kan trouwens ook kaartjes halen bij:
|
thanxx voor de info!
Mid-town zuidplein it is then! :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
thanxx voor de info!
Mid-town zuidplein it is then! :D |
das dan idd een end lopen naar de RI ;) :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
das dan idd een end lopen naar de RI ;) :D |
haha, nou khad er mooi weer bij dus het ging wel ;) :D
kaartjeS zijn binnen!!! |
|
|
| tango |
Hier de flyer:

grtz,
TNG |
|
|
| tijs08 |
| quote: | van de Frshdjs.com pagina:
Line Up bekend release feest ISOS3 in Now & Wow
door Da Huge - 06-06-2002
In Search Of Sunrise 3 (Panama) zal officieel gereleased worden in Now & Wow op 12-7 en naast Dj Tiesto zijn een aantal super dj's te zien.
Als opwarmer voor Dj Tiesto zal Dj Funkerman te zien zijn.
Hij warmde ook al op tijdens Beachbop en dit is zo goed bevallen dat Tiesto Funkerman ook vroeg voor zijn releasefeest.
In de andere zaal van Now & Wow zullen 3 techno dj's staan; Montana, Le Blanc en Chris Liebling.
De techno zaal is er dus ook 1 om in te lijsten.
Het releasefeest zal dus de gehele avond van supergoede dancemuziek voorzien zijn en je mag dit zeker niet missen!!!
|
Het moet dus Oliver Lieb zijn IPV van Chris Liebing |
|
|
| tijs08 |
line-up
NOW:
23:00 - 01:00 Funkerman
01:00 - 05:00 Tiesto (zal wel later worden :D)
WOW:
23:00 - 01:00 Le Blanc
01:00 - 03:00 Oliver Lieb
03:00 - 05:00 Montana |
|
|
| tijs08 |
ff opsomming: TAs aanwezig
Optimus
MaGik54
Jappio
Dj Suez
Tijs08
Three 'O Three
PartyHardy!
nog meer mensen?
dit noem ik nou: Lekker de zomer in gaan...... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
ff opsomming: TAs aanwezig
Optimus
MaGik54
Jappio
Dj Suez
Tijs08
Three 'O Three
PartyHardy!
Funk Einsatz
snuggle?
nog meer mensen?
dit noem ik nou: Lekker de zomer in gaan...... |
Funk Einsatz is maatje van mij, die meld zich hier aan als lid van ta als die zooi weer werkt :) (aanmelden is ff nie mogelijk)
Hij was ook op de meeting aanwezig, die mensen zullen m dus wel hebben gezien :)
LTR! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tijs08
line-up
NOW:
01:00 - 05:00 Tiesto (zal wel later worden :D)
|
Eindelijk weer eens een Tiestoset die langer dan 2 uurtjes duurt :D :D :D |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by tijs08
nog meer mensen?
|
Jep, ikke ook gaan. Moet alleen nog ff een kaartje kopen. Wat ik zondag ga doen, heb eerder nml geen tijd.
Weet iemand misschien hoe Now & Wow te bereiken is, aangezien ik met de trein naar Rotterdam ga. Gewoon een taxo nemen of gaan er ook trams heen ofzo?
Alvast bedankt. |
|
|
|
|