|
ISOS3 Release party line-up (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| He mensen, waar gaan we eigenlijk meeten? 1 uur lijkt mij een mooie tijd, ben dan wel aanwezig, tis dan alleen wel volop druk denk ik bij tiesto.. Dus als iemand suggesties heeft :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dus als iemand suggesties heeft :)
|
Ja hoor!
Achter in de Now.. dus de eerste zaal waar je binnenkomt (waar tiesto dus draait)
En dan helemaal links vooraan.. daar zit een bar en is genoeg ruimte altijd.
duidelijk? |
|
|
|
|