return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
ISOS3 Release party line-up (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
hmm oliver lieb lijkt mij wel erg interessant maarja 12-7 ook satoshi tijdens de melkweg maar daar heb ik ook nog geen kaartjes voor gekocht damn ff kijken hoe ik dat allemaal gaat regelen.
tijs08
quote:
Originally posted by Menno

Weet iemand misschien hoe Now & Wow te bereiken is, aangezien ik met de trein naar Rotterdam ga. Gewoon een taxo nemen of gaan er ook trams heen ofzo?
Alvast bedankt.


Ja dat weet ik wel :D

Je kunt vanaf Centraal de tram pakken.. lijn 8 - richting Spangen
dan moet je er na ongeveer 15 minuten uit.. bij de Puntegaalstraat.. en dan ben je er bijna
Of, je kunt de metro pakken vanaf centraal.. en dan overstappen op Beurs richting Marconiplein en er dan uit bij Coolhaven. Maar dan moet je nog wel een stukkie lopen en moet je weten welke kant op
:p

duzz je kunt er met gemak komen. Kzal dus je geld bewaren voor de taxi voor de terugweg ;) :cool:

t word steeds drukker, en men weet wat men zegt... de meer.... :D
DjSuez
nutteloze post...maar wel een leuk detail...heb kaartje 1!! wel met thnx to jappio, maar toch..ben trots, want ben je dan addicted of niet?!:D :D :D
Chicane
Chicane & Yarnie + Broer zijn aanwezig, handtekeningen na zonsopgang svp :D
tijs08
quote:
Originally posted by Chicane
Chicane & Yarnie + Broer zijn aanwezig, handtekeningen na zonsopgang svp :D


COOOL!! worden er steeds meer joh

Optimus
MaGik54
Jappio
Dj Suez
Tijs08
Three 'O Three
PartyHardy!
Funk Einsatz
Menno
Chicane
Yarnie
Pivot :D

en krijg er steeds meer zin in!!
Chicane
Waar gaan we meeten en hoelaat? Iets van 1 uur in de Now orso? :D
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by tijs08


COOOL!! worden er steeds meer joh

Optimus
MaGik54
Jappio
Dj Suez
Tijs08
Three 'O Three
PartyHardy!
Funk Einsatz
Menno
Chicane
Yarnie
Pivot
Bouma-Bros. :D

en krijg er steeds meer zin in!!


tot vrijdag gasten!
tijs08
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


tot vrijdag gasten!


Haha, OK dan!
hoe kon het ook anders... there's no tiesto party without bouma-bros ;) :D
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
nutteloze post...maar wel een leuk detail...heb kaartje 1!! wel met thnx to jappio, maar toch..ben trots, want ben je dan addicted of niet?!:D :D :D


tut tut tut.. voorlopig heb ik nog geen € van je gezien steeph, dus officieel is het nog steeds míjn kaartje :happy2:

en trouwens over die meeting, gaat Raymond zelf niet?
pivot
yessss k ben der ook bij saampjes met yarn en chicane weer in die kleine cleo;)

vorig keer ook al bij tiesto in de now&wow gweest.en was toen heel vet...:D

laatst tijd al redelijk vaak tiesto gezien en ook live sets.en spint redelijk veel dezelfde nummers...dus zeker niet de hele tijd bij tiesto hagen.andere dj's lijken me ook heel gaaf

keb er zin in

greetz0rss:thepirate

MaGiK54
Wat kan ik verwachten van Funkerman ?? Heeft iemand hem al eens gehoord ??
tijs08
Ja kheb hem wel eens gehoord, niet veel boeinds voor ons Trance Addicts.. hij draait beetje groovy techy club... heel moeilijk te omschrijven.. maar echte opwarm muziek dus

Funkertracks - We live for This
is een nummer van hem dat Tiesto regelmatig langs laat komen in het begin van zijn sets. Is wel een bruut numemrtje.. maar weer erg prog... dus verwacht geen echte trance van deze man
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement