return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
ISOS3 Release party line-up (pg. 8)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by tijs08


Ik snapte er niks van dat Tiesto zo kort draaide.. hij was al een half uur te laat (niet van hem gewend).


Hij moest eerst in Salou draaien, toen op Mallorca en toen nog eens op Ibiza.....en daarna, weer terug naar Now & Wow....dan mag je toch wel een beetje moe zijn.....verrot denk ik dat ie was
New Wave
[QUOTE]Originally posted by tijs08



Maar waar ik echt naar benieuwd ben is of 'het rode mannetje' :p -> PartyHardy! die Merry nog heeft kunnen dekken :p .... ales beter dan zoon snorfiets zullen we maar zeggen he !! :D
[/qoute]

Zat hij weer achter de vrouwen aan :p echt een rokkejager.....maarja, de vorige keren toen was het hem ook NET niet gelukt :D
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Zat hij weer achter de vrouwen aan :p echt een rokkejager.....maarja, de vorige keren toen was het hem ook NET niet gelukt :D


whehe.. Maar MARY was wel heeeel onbereikbaar hehe mooi was dat :)
DjSuez
quote:
whehe.. Maar MARY was wel heeeel onbereikbaar hehe mooi was dat


haha, ja, en Optimus die zich ff stond te vermaken met zen onzichtbare holmaat die uit de muur kwam in t metrostation:D :D
tijs08
quote:
Originally posted by MaGik54
Ja Opti heeft je aan je shirt getrokken om ff kennis te maken. En je had het niet helemaal in de gaten met wie je nou aan het praten was . Ik vroeg nog aan je of je het nog gelukt was met je posters Toen had je een helder moment en je zei dat dat nog gelukt was


Aaaah! man daar baal ik van! Ik weet nu nog niet wie je precies bent, want ik geloof dat alle aanwezige TAs wel 3x wat over die posters aan me hebben gevraagd :D! Gelukkig heb ik het op dat moment dan wel totaal naar mijn zin. En moet zeggen dat ik me gelukkig bijna alles kan hernneren, want dat zou wel zonde zijn he!


quote:
Originally posted by DjSuez

haha, ja, en Optimus die zich ff stond te vermaken met zen onzichtbare holmaat die uit de muur kwam in t metrostation:D :D


Hahaha LOL!! ja da was een mooie opmerking!
Heb me zeker ook wel vermaakt op de terug weg jongens!! :D :D en bij thuiskomst nog ff half uurtje 'de Snorkels' zitten kijken.... :p :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by tijs08
Aaaah! man daar baal ik van! Ik weet nu nog niet wie je precies bent, want ik geloof dat alle aanwezige TAs wel 3x wat over die posters aan me hebben gevraagd :D! Gelukkig heb ik het op dat moment dan wel totaal naar mijn zin. En moet zeggen dat ik me gelukkig bijna alles kan hernneren, want dat zou wel zonde zijn he!


Maakt niks uit man, volgende keer beter. Ik vroeg nog of je het naar je zin had en daar zoals je zelf net zei gaf je een positief antwoord op en daar draait alles om toch :D
Shadow
tijs08: heel erg bedankt voor het noemen van dat lijstje. De meeste heb ik al, maar een paar dus nog niet. Hoop dat dat de nummers zijn die ik bedoelde. Zal eens kijken of ik die ergens vandaan kan halen. Thnkx again!!
Menno
quote:
Originally posted by tijs08
Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (John '00' Fleming remix??)
DJ Tiesto - In My Memory (V-One Remix)
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Remix)
Mass Effect - Plasma
Dariush - Ira (vin ik wat minder dit nummer)
Frank Biazzi - Turbulence !!!!!!!
Umek - Gatex (volgens mij draaide Le Blanc deze ook, maar dan een remix.. misschien uit de blackhole stal?'


Hier nog een paar nummers die hij draaide. Weet je trouwens hoe dat vetten nummer heet wat ie aan het begin draaide.

Sound of Goodbye (Remix)
Midway - Monkey Forest
Liquid Overdose - Fearsome Bass (laatste nummer geloof ik)
Hooligan - Hear me know
Nalin & Kane - Open your Eyes
Accessive Rhythm - Activate
Paul Oakenfold - Soutern Sun (Tiesto Remix).....deze draaide hij naar mijn mening iets te langszaam, je kon niet echt losgaan.
Jericho - Personal Refexion (kan ff niet op de titel komen.)

Hij draaide nog meer bekende, maar mijn geheugen werkt ff niet mee :)

Jammer dat ik de meeting heb gemist, maar wat wil je ook als jullie pikkies na 2 minuten weer weglopen :D :D
Heb alleen tijs08 en nog iemand (weet niet wie) gezien.
Chicane
Menno, ik heb nog de hele nacht lopen zoeken of je ergens als mede schapekop nog ergens was, waar hing je de hele nacht uit dan? Wij stondjen beetje heel erg vooraan tijdens Funkerman en Tiesto en nog es flink los te gaan op het podium in de Wow tijdens Montana :D
Menno
quote:
Originally posted by Chicane
Menno, ik heb nog de hele nacht lopen zoeken of je ergens als mede schapekop nog ergens was, waar hing je de hele nacht uit dan? Wij stondjen beetje heel erg vooraan tijdens Funkerman en Tiesto en nog es flink los te gaan op het podium in de Wow tijdens Montana :D


Ik stond aan de linkerkant bij die ophogingen, daar kwam ik tijs08 rond een uur of ook tegen.

tijs08
quote:
Originally posted by Menno

Jammer dat ik de meeting heb gemist, maar wat wil je ook als jullie pikkies na 2 minuten weer weglopen :D :D
Heb alleen tijs08 en nog iemand (weet niet wie) gezien.


Ja, dat was inderdaad een beetje een lompe actie. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat we daar al vanaf 12 uur rond hingen.. en al met een groep van 8 waren ofzo. Ik had ook de tijd trouwens helemaal niet door....

Volgende keer beter zullen we maar zeggen... :gsmile:

En Tiesto draaide ergens in het begin ook een nummer wat ik nog helemaal niet kende.. maar dat zal niet lang meer duren. Aangezien om de week zijn sets in de partynight worden uitgezonden.. van Eden/Space/Godskitchen ofzo... in iedere geval vanaf Ibiza!
Jappio
Eej, ik heb die meeting nog wel ff in de gaten gehouden als enige nuchtere whehe We stonden dus wel om 1.00 bij de linkerbar, maar omdat er niemand van de ta-ers stond (ik heb menno, en magik trouwens ook nog nooit gezien) zijn we om 1.15 maar gaan springnichten whehe

LtR! (of waren het toch 2 minuten :rolleyes: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement